رمزارز نیوز
1402/08/22
15:30
خلاصه اخبار مهم بازار رمزارزها را یکجا بخوانید!

توسعه‌دهنده بیت‌کوین (BTC) به نام رابین لینوس، راه‌حل میزبانی فایل‌های غیرمتمرکز به نام بیت‌استریم را… مطالعه مطلب ...

توسعه‌دهنده بیت‌کوین (BTC) به نام رابین لینوس، راه‌حل میزبانی فایل‌های غیرمتمرکز به نام بیت‌استریم را (BitStream) معرفی کرده است که از پرداخت‌های بیت‌کوین به عنوان پاداش استفاده می‌کند.


این سامانه با هدف حل مشکلاتی نظیر بار محاسباتی سنگین، ارائه شده است تا قابلیت مقیاس‌پذیری و سوددهی بهتری داشته باشد. بیت‌استریم سازگار با شبکه لایتنینگ و سایر سیستم‌ها است و هدف از آن ایجاد یک اکوسیستم متوازن برای میزبانی محتوا خواهد بود.


هک ۲۷ میلیون دلار استیبل کوین

در یک حادثه جداگانه، یک کیف پول گرم مرتبط با بایننس ظاهرا ۲۷ میلیون دلار تتر (USDT) را از دست داده است.


گزارش شده است که وجوه از طریق صرافی‌های غیرحضوری و تورچین به بیت‌کوین منتقل شده است. گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال هک یا به خطر افتادن سیستم‌های بایننس به وجود آمد و برخی از قربانیان به خاطر ذخیره مقدار قابل‌توجه دارایی در کیف پول‌های گرم، از بایننس انتقاد کردند.


حمله یک باج‌افزار به بانک سرشناس!

بانک صنعتی و تجاری چین (ICBC) یک حمله باج افزاری توسط گروه Lockbit را تجربه کرد که بر واحد ایالات متحده تاثیر گذاشت و منجر به تغییرات عملیاتی شد. این حادثه منعکس‌کننده چالش‌های مداومی است که توسط گروه‌های باج افزار برای بانک‌های بزرگ در سطح جهان ایجاد می‌شود. سایت Chainalysis که در زمینه تحلیل آنچین فعال است با تاکید بر تهدید فزاینده جرایم سایبری، افزایش ۶۲.۴ درصدی پرداخت باج به مهاجمان را در نیمه اول سال ۲۰۲۳ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ گزارش کرد.


مهمانی خروج بیت کوین

مایکل سیلر، یکی از بنیان‌گذاران مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، رشد ده برابری تقاضای بیت کوین را تا پایان سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کند و آن را به رویداد هاوینگ بیت کوین نسبت می‌دهد. او ۱۲ ماه آینده را به عنوان «مهمانی خروج بیت کوین» توصیف می‌کند.


اتریوم چه کمتر از بیت کوین دارد؟!

شرکت خدمات مالی بلک راک، استدلال کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باید در برنامه‌های خود برای یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم به نام «iShares Ethereum Trust»، با برنامه‌های صندوق‌های قابل معامله در معاملات آتی ارز دیجیتال به طور مساوی رفتار کند.


انتهای خبر

0
0