آکادمی هلاکوئی
1400/10/17
10:10
پیشنهاد ۱۳۹ میلیون دلاری Terra برای “ارائه موارد استفاده عالی UST” به پروژه های دیفای

صادرکننده استیبل کوین غیرمتمرکز Terra پیشنهاد بلندپروازانه ای…

صادرکننده استیبل کوین غیرمتمرکز Terra پیشنهاد بلندپروازانه ای را برای گسترش استقرار استیبل کوین UST خود در زنجیره ای در پنج پروژه در اتریوم، پالیگان و سولانا ارائه کرد.


پست تحقیقاتی ۶ ژانویه(۱۶دی) Terra’s UST Goes Interchain: Degen Strats قسمت سوم جزئیاتی در مورد نحوه استفاده ۱۳۹ میلیون دلاری لونا و استیبل کوین اصلی آن و در صورت تصویب این پیشنهاد در چه پلتفرم هایی ارائه می دهد.


Terra یک بلاک چین است که استیبل کوین های الگوریتمی را تامین می کند و LUNA دارای ارزش بازار (۲۸.۵ میلیارد دلار) است.


در هر استقرار پیشنهادی، Terra UST را در مقادیر متفاوت از ۲۵۰۰۰۰ دلار تا ۵۰ میلیون دلار برای تقویت ثبات هر یک از پروژه‌های شریک جدید واریز می‌کند. هدف اصلی این است که «مورد استفاده عالی UST را به اتریوم دیفای بیاوریم». رای گیری برای شرکت کنندگان در حکومت برای تصویب این پیشنهاد در تاریخ بعدی برگزار خواهد شد.


بنیانگذار ترا، Do Kwon در توییتی در ۲۱ دسامبر(۳۰آذر) به صراحت اعلام کرد که مایل است UST به عنوان استیبل کوین غالب در بازار ارزهای دیجیتال باشد. هدف این توزیع کمک به Terra برای تسریع تلاش های خود در افزایش ارزش بازار است. در حال حاضر فقط استیبل کوین های BUSD (۱۴ میلیارد دلار)، USDC (۴۳ میلیارد دلار) و USDT (۷۸ میلیارد دلار) ارزش بازار بالاتری نسبت به UST (۱۰.۳ میلیارد دلار) دارند.


ارائه‌دهنده نقدینگی دیفای و سازنده بازار Tokemak در اتریوم، در صورت تصویب پیشنهاد، ۵۰ میلیون دلار سپرده در UST برای حداقل شش ماه دریافت خواهد کرد.


پلتفرم وام و استقراض بدون مجوز Rari Fuse به مدت شش ماه ۲۰ میلیون دلار آمریکا دریافت خواهد کرد. وجوه به سه استخر در فیوز سپرده می‌شود تا به UST کمک کند تا به «ارزان‌ترین پایداری برای قرض گرفتن» در فیوز تبدیل شود.


گردآورنده سود Convex Finance در اتریوم به مدت ۶ ماه ۱۸ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. Terra مشوق های LUNA بیشتری را برای ارائه دهندگان نقدینگی در چندین استخر در سراسر پلتفرم که از UST استفاده می کنند، تزریق می کند. Convex یکی از بزرگترین تجمیع کننده های بازدهی دیفای با سرمایه بازار ۱.۹ میلیارد دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0