بورس۲۴
1403/02/01
13:07
اسامی امضاکنندگان نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس مجلس

حدود هزار نفر از فعالان بازار سرمایه، نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس مجلس شورای اسلامی را امضا کردند.

بورس۲۴ : حدود هزار نفر از فعالان بازار سرمایه، نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس مجلس شورای اسلامی را امضا کردند.


قانون بودجه ۱۴۰۳ در آخرین روزهای سال گذشته در بند س تبصره ۶ چالش جدیدی را به بازار سرمایه و شرکت های بورسی و فرابورسی تحمیل کرده است.


در این بند سقف ۵۰۰ میلیارد تومانی به عنوان سقف معافیت مالیاتی شرکت های بورسی و صندوق های سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.


یعنی شرکت های پذیرفته شده در بورس که ۱۰ درصد معافیت مالیاتی داشتند و ۲۲.۵ درصد مالیات عملکرد می پرداختند حالا با سنگ بزرگی به نام سقف معافیت مالیاتی مواجه می شوند. مثال شرکتی با ۱۰۰ همت سود ۲.۵ همت سپر مالیاتی داشت حالا فقط می تواند ۵۰۰ میلیارد تومان از معافیت مالیاتی حضور در بورس بهره مند شود! این در حالی است که وزیر اقتصاد گفته بود مالیات تولید کاهش بی سابقه داشته است.!


کانون نهادهای سرمایه گذاری که ۶۰۰ نهاد مالی را نمایندگی می کند ، در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تغییراتی در این بند قانونی از بودجه شد.


به همین دلیل، امروز رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیات مدیره این سازمان ، مدیران برخی از تامین سرمایه ها ، گروه های خدمات مالی، سرمایه گذاری امید، فولاد مبارکه و دبیر کل کانون نهاد های مالی با رئیس مجلس جلسه ای برگزار کردند.


در جمع بندی جلسه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس عنوان کرد که امسال بودجه دو بخشی شده و احکام بخش اول تصویب و در مرحله تفسیر و تعدیل جداول هستند و ما باید نگاه یکپارچه در سیاست گذاری داشته باشیم و نگاه جزیره ای به توسعه کشور لطمه می زند.


وی پیشنهاد کرد : در کمیسیون بودجه این موضوع در چند سناریو جمع بندی شود و فعالان بازار باید از کانال دولت و مجلس این موضوع را پیگیری کنند که بتوان این موضوع را به نتیجه رساند و شاید تعدیل کرد.


متن کامل نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری و اسامی افرادی که این نامه را امضا کرده اند به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر قالیباف


ریاست محترم مجلس شورای اسلامی


سلام علیکم


احتراما همانگونه که مستحضرید مطابق ابلاغ بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در بند س تبصره ۶ ماده واحده این قانون، مجموع معافیت‌ها، نرخ صفر مالیاتی، کاهش نرخ مالیاتی و سایر مشوق‌های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی از محل مجموع درآمدهای حاصل شده برای عملکرد سال ۱۴۰۳ کلیه مودیان به استثنای معافیت‌های دارای سقف زمانی مشخص و موارد مندرج در ماده (۱۳۹) قانون مالیات‌های مستقیم و قانون جهش تولید دانش بنیان برای اشخاص حقوقی تا پنج هزار میلیارد ریال (۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) و اشخاص حقیقی تا پانصد میلیارد ریال (۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) قابل اعمال است.


در خصوص اجرای این ماده، با توجه به اینکه در بخش دوم بودجه هنوز فرصت جبران آن وجود دارد، مواردی به شرح ذیل را به استحضار می‌رساند:


صندوق‌های سرمایه‌گذاری موضوع بند (ه) ماده (۱) قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز نموده‌اند. این صندوق‌ها به عنوان مهم‌ترین ابزار سرمایه‌گذاری غیر مستقیم طی سالیان فعالیت خود به شدت مورد پذیرش سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند (در حال حاضر میلیون‌ها نفر دارنده واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق‌ها هستند) و علاوه بر این منجر به حرفه‌ای و کارا شدن بازار سرمایه شده و اثرات تصمیمات هیجانی در بازار سرمایه را به شدت کاهش داده‌اند. همچنین با توجه به عملکرد قابل قبول این ابزار در طی سالیان گذشته، ارزش دارایی صندوق‌های مذکور در ابتدای سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۹،۱۷۰ هزار میلیارد ریال (معادل ۱۱ درصد نقدینگی کل کشور) شده‌است.


در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از اوراق بهادار با درآمد ثابت منتشر شده توسط دولت (تامین مالی دولت در سال ۱۴۰۲ توسط صندوق‌ها حدود ۳۱۳ هزار میلیارد تومان بوده است.) و بیش از ۸۰ درصد اوراق بهادار با درآمد ثابت بلند مدتی که بخش خصوصی منتشر می‌نماید، توسط صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری خریداری شده‌است که نقش مهم و تاثیرگذار این صندوق‌ها در تامین مالی اقتصاد کشور را نشان می‌دهد.


همچنین مطابق تصریح تبصره ۱ ماده ۱۴۳ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم که طی ماده ۷ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی، به قانون مالیات‌های مستقیم الحاق شده است؛


«تمامی درآمدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب این قانون و تمامی درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار موضوع بند (۲۴) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی مصوب ۱۳۸۴ و درآمدهای حاصل از نقل و انتقال این اوراق و یا درآمدهای حاصل از صدور و ابطال آن‌ها از پرداخت مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/۰۳/۱۳۸۷ معاف می‌باشد و از بابت نقل و انتقال آن‌ها و صدور و ابطال اوراق بهادار یاد شده مالیاتی مطالبه نخواهد شد.» با عنایت به توضیحات فوق به استحضار حضرتعالی می‌رساند در صورتی که مقرر باشد به استناد بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشمول مالیات شوند، منجر به بروز مسائل و مشکلات عدیده‌ای خواهند شد که برخی مهمترین این مشکلات عبارتند خواهند بود از:


۱- صندوق‌های سرمایه‌گذاری که به موجب قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی تشکیل شده‌اند، در عمل نقش جمع آوری منابع مالی خرد اشخاص حقیقی و حقوقی و تزریق آن به شرکت‌های بزرگ کشور در قالب خرید سهام و اوراق بدهی شرکتی و همچنین تامین مالی دولت در قالب خرید اوراق اسناد خزانه اسلامی را دارند. بدیهی است با اجرایی شدن بند فوق الذکر به دلیل کاهش بازدهی این صندوق‌ها، جذابیت سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها از بین رفته و منابع خرد اشخاص حقیقی و حقوقی از این صندوق‌ها خارج خواهد شد و عملا ساختار تامین مالی دولت و بخش خصوصی از بین خواهد رفت.


۲- اشخاصی که در قالب خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سهامی و درآمد ثابت، بخشی از وجوه مازاد خود را از این روش سرمایه‌گذاری می‌کردند با اجرایی شدن این مصوبه و کاهش بازدهی این صندوق‌ها وجوه خود را از این صندوق‌ها خارج کرده و به سایر بازارهای جانشین نظیر ارز و طلا خواهند برد که این مساله می‌تواند به بروز تلاطم در بازارهای ارز دامن بزند و عواقب آن کل اقتصاد کشور را تهدید کند.


۳- صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجوه جمع آوری شده از دارندگان واحدهای خود را به سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله سهام پذیرفته شده در بازار سرمایه، حق تقدم سهام، و اوراق با درآمد ثابت اختصاص می‌دهند. با توجه به آن‌که درآمد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از محل سود شرکت‌های ناشر سهام پذیرفته شده در بازار سرمایه است و این شرکت‌ها یک مرتبه مالیات ناشی از عملیات خود را پرداخت کرده و سود پس از کسر مالیات را تقسیم کرده‌اند، آن‌گاه در صورت اجرایی شدن بند فوق‌الذکر علاوه بر اینکه از دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق‌ها مالیات مضاعف دریافت گردیده است برخلاف نص صریح ماده ۱۴۳ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم نیز عمل شده‌است.


۴-با توجه به محدود شدن معافیت مالیاتی در بند فوق‌الذکر به سقف معین، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌هایی که اعتماد اشخاص بیشتری را جلب کرده و دارایی بیشتری جذب کرده‌اند، ملزم به پرداخت مالیات خواهند بود، در حالی‌که صندوق‌ها و شرکت‌های کوچکتر با دارایی جذب شده کمتر معاف خواهند شد. با توجه به میلیون‌ها نفر ذی‌نفع نهایی در صندوق‌ها و شرکت‌ها، مطالبه مالیات از شخصیت حقوقی براساس اندازه آنها و نه بر اساس بهره‌مندی هر یک از سرمایه‌گذاران موجب نقض عدالت مالیاتی خواهد بود و نکته قابل توجه آن‌که یک سرمایه‌گذار واحد در صورتی که در دو صندوق مختلف سرمایه‌گذاری کرده باشد، با دو رویه مالیاتی متفاوت مواجه خواهد شد که این امر سردرگمی و نگرانی و خروج سرمایه را در پی خواهد داشت.


۵-به استناد ماده (۱۴۳) قانون مالیات‌های مستقیم حدود ده تا بیست درصد از مالیات شرکت‌های پذیرفته در بازار سرمایه با تایید سازمان بخشوده می‌شوند که این بخشودگی مالیاتی یکی از مهمترین دلایل رغبت بنگاه‌های اقتصادی برای ورود به بازار سرمایه به عنوان نماد شفافیت اقتصادی است. ورود شرکت‌ها به بورس مستلزم رعایت شفافیت در ارائه اطلاعات مالی شرکت‌هاست. همچنین تمکین مالیاتی پس از ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه به طور چشمگیری افزایش یافته و فعالیت‌های منجر به شکاف مالیاتی نظیر دو دفتره بودن شرکت و یا دیگر راه‌ها به شدت کاهش می‌یابد. اجرایی شدن این بند به معنای از بین بردن این جذابیت برای بنگاه‌های اقتصادی است که در نتیجه ظرفیت افزایش قابل ملاحظه درآمدهای مالیاتی دولت ناشی از شفاف بودن بنگاه‌های اقتصادی را از بین خواهد برد و بدین ترتیب بند فوق‌الذکر که برای افزایش درآمدهای مالیاتی دولت مصوب شده بود در عمل منجر به از بین رفتن ظرفیت درآمدی مالیاتی دولت می‌گردد.


لذا خواهشمند است برای رفع ابهامات و مشکلات ذکر شده و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بازار سرمایه و با توجه به اینکه بخش دوم بودجه صرفا شامل جداول است در ردیف ۱۱۰۱۰۰ بعد از عبارت"بالحاظ معافیت ۵ درصد مالیات تولید" عبارت "و استثنای مودیان مشمول مواد ۱۴۳ و ۱۴۳ مکرر و ۱۴۵ قانون مالیات های مستقیم از حکم موضوع بند س تبصره ۶" اضافه می شود.


نام

کد بورسی

علیرضا باغانی

۲۶۷۶

محمد عباد

۷۰۸۲۶

حمید رحیمی

رحی۷۷۸

رضا شیرازی پور

۱۶۸۱۵

مهدی کویتی

۱۳۹

فریدون جهانگیری

جها۱۰۰۹۸

سمیه حاج رئیس مقدم

۵۴۷۲

امیرحسین گوهری سراب

گوه ۰۳۱۷۰

علی مراد جعفری

۳۱۶۶۵

محسن انصاری

۱۹۱۸

عزیز علی رحمانی

۰۷۶۰۲رحم

محمدحسین مهدوی

۷۱۸۰

محمود منتظر تربتی

۸۳۸۸

قاسم کمالی دهکردی

۱۹۱۵۳

موسویان

۴۸۳۰

علی فهیمی نیا

۱۱۴

کامران گروسیان

گرو۰۰۷۳۰

علیشاه رحمانی

۴۱۰۲۴

نایفه گرجی

۲۸۱۰

شهاب الدین فاضل

۷۱۳۳

لیلا شکوئی

شکو۱۱۷۵۶

میثم رشیدی منش

رشی۱۰۸۳۸

رضاعلی ناموران

نام۰۵۴۸۸

منصوره بختیاری

بخت۰۵۰۳۸

فوادفصیحی

۹۶۸

مسعودنوروزبیگی

۶۲۸۰۱

آویسا گروسیان

گرو۰۱۴۹۹

مهدی معدمچی زاج

۱۹۲۵

فاطمه جلال لاری

جلا۲۴۴۱۷

حمید رضا نوربخش

۴۲۸۹۷

داود ابوالحسنی

ابو۱۱۳۱۹

شاهین فولادوند

فول ۰۱۷۰۲

معصومه کریمی

۱۵۶۳

نوشین کریم پور

۵۴۱۴۶

محمد ناموران

ع ص ر۱۷۶۲۰

ابراهیم رحیمی

۶۴۵۵

سیدمحسن میرباقری

۵۰۲۲۹

ناصح حاجی عزیزی

۲۴۲۲۱

جوادعقیقی

۶۲۹

جواد رعیت پیشه

۰۰۵۱۸ray

سیمین دخت رحیمی

۶۱۴۵۹

کریم سرایی

سرا ۰۲۹۴۸

احمد رستگاری

۱۱۲۵۲

سیاوش وکیلی

وکی ۰۶۳۷۱

حسین رفیعی

۴۸۰۵

مریم سادات مفید مقدم

۷۸۴

مجید میناخانی

۱۰۵۷

امیر عباس رستگاری

۲۸۱۰۱

فیروز تابش نژاد

۴۳۱

مجید خدادادی

خدا۳۷۲۸۶

محمدرضا مهریزی

مهر ۱۰۳۷۶

احسان رستگاری

۲۸۱۰۲

جواد راعی

راع۰۳۱۵

هادی اسماعیلی نجف

۲۷۱۶۳

مسعود موفقی

موف۰۰۲۵۱

حسین نژادعباسی

نژا۰۰۹۳۲

مسعود مظفری

مظ۰۰۰۸۳

جعفر غلامی

۱۷۸۴۳

علی آسوده

۴۴۱

رضا رضایی

۷۲۶۸۰

مخمدرضا بشاش

۶۸۰

سارا عظیم فر

عظی۱۸۵۸۳

بهروز ابراهیمی

ابر۵۹۰۰۰

برزو حق شناس

حق ش ۰۱۴۲۶

ابراهیم نواحی

نوا۰۶۳۷۷

شهروز زارعی

ع ص ۰۱۱۸۸۱

محمد توکلی

توک۲۷۲۶۰

بهنام صمدی

۸۷۶۱۲

علی اکبریان

۴۹۲۸۵

اسماعیل عابدپور

۶۷۹۱

مرتضی علی اکبر گنجی

علی ۷۸۱۴۶

رحیم موسوی

۵۳۶

محمد حقانی فرد

۱۸۵۷

مهدی رمضان

۱۴۶

رضا کریمی ایرج

کری ۵۹۱۶۹

سید قائم موسوی

موس۳۷۸۲۹

جواد حسن زاده

۳۱۷۶۵

محسن صفرنژاد

صفر ۱۱۲۴

محسن سمیع قهفرخی

۲۸۰۸

سید رحیم موسوی

۲۲۴۶

ولی قاسمی

۲۳۱۲۸

حسین خزلی

خزل۰۰۲۴۴

قاسم یوسفی نوده

۳۷۶۹۸

مهدی بیات

۷۹۷۴

رحیم موسوی

۲۲۳۶

میثم صمدی

صمد ۰۹۳۴۹

صدیقه باژدان

باژ۰۰۱۳۷

ناهیدشیرازی

dez۷۸۸۶۵

محمدمحسن تقیان

تقی۰۱۲۸۳

حمیدرضا جیهانی

۴۵۲۳۹

تورج نادری

۲۴۹۱۹

شایان معماریان

۵۶۴۰

ناصرطهرانی

۶۱۱

علی عبدالتاجدینی

۸۵۰۴۳

وحید شریفی

۴۹۰۴۱

سیدمحمدامین حسینی

حسی۰۴۶۳۳

حسن غلامی

غلا۲۳۱۳۶

وحید کشمیری پور

۴۱۸

جواد دهقان زاده

۱۰۵۲۰

محمد سعادت نیا

۳۷۴۳

میثم یعقوبی

۱۸۰۵۶

فرهاد اکبری

۶۵۳۷۴

شهاب الدین رضائی مروی

۳۶۹۷۰

محمد فلاحیان

۲۹۴۷۸

وحید پورقاسمیان

پور۵۸۶۴۴

محمدهادی رمضانی

ع ا و ۱۶۳۵۸

ابراهیم رمضانی

رمض ۸۹۵۵۰

طیبه رستگارپور

رست ۱۱۶۶۴

علی نوری

نور۸۰۴۸۰

ژانت حقیقی

حقی۱۲۳۲۶

امیر شجاعی

۵۴۶۲

مهدی محمدی

۴۱۶۶۶

محمد رضایی

ر ض ا ۲۰۰۹۲

همایون هیوند

هیو ۰۰۰۳۲

حسین براتلو

برا۰۶۲۰۷

رضا سلگی

۴۰۳

علی طالبیان

۵۸۸۰

علی جاوید

سلی ۳۳۰۵۰

علی افضلی

۱۴۲۷

سعیده امیراحمدی

۱۴۶۰۶

میثم فیاضی

۸۸۳۶۹۴

عبدالله‌بابایی

۳۶۳۷۸

جواد قویدل

۱۸۵۲

سروش زارعی نژاد

زار۱۲۸۷۸

مجید بدیعی

۱۱۷۶

زهرا پیرمحمدلو

۱۲۳۴۶

حسینعلی حیدری

۲۸۲۹۵

محسن لهراسبی

۸۴۵

ابوطالب سبحانی پور

۰۰۴۸۹سبح

رمضان کیان مهر

۶۰۵۷

ایوب رجبی

۲۶۲۸۹

مجتبی کامل نیا

کام ۰۳۲۱۲

وحیداسماعیلی

۸۸۵۸

ابراهیم اقبالی

۹۴۷

محمدرضا عمرانی

۳۴۷۰

علی قاسمی

۲۹۷۸۵

سید احمد احمدی

۵۹۴۵۲

هومن آقاجانی

آقا۴۵۵۲۰

سید امیر حسین احمدی

احم ۲۱۱۸۶

محمودترک

۲۷۴۷

فریبا امجدی محب

امج۰۲۸۰۲

سید امیرعلی احمدی

احم۲۶۲۰۶

یونس کاظمی

ع ت ر ۵۲۵۶۲

احسان رضاپور

۱۲۶۱۱

سمیه نحوی

نحو۰۰۴۳۷

سینا

۱۲۳۴۵

هانی لشکری

۱۲۵۱

حمید وهابی

وها ۰۰۹۳۷

سید احمد احمدی

احم۴۹۴۵۲

احمد حیدری

۷۰۵۱۹

نیلچی

نیل۱۶

سید مجتبی شفیع پور

۷۰۵۰

مریم ملکان

ملک۱۴۰۹۰

سید رضا پژمان

پژم۰۱۳۲۹

شهرام عجمی

عجم۰۰۴۲۵

فرخ پاوریا

داو۰۲۶۶۴

سعید تیموریپ

تیم۱۵۰۵۰

علی جوادی

۶۷۹۱۷

منصور صیادی علیایی

صیا۰۹۷۱۷

علیرضافرجی

فرج۱۹۰۴۳

ژیلاشکوهی

۹۶۵۴شکو

حسن ذهبی

۳۱۲

محمد یوسف امین داور

امی۰۱۳۳۳

محمد رسول کاههء

کاه۰۳۲۸۵

علی غفوری

غفو۰۰۵۵۲

فاطمه امین داور

امی۳۴۰۴۸

مهرداد صفایی شوشتری

۴۷۰۳۲

محمدمماوی

مما۰۰۰۹۹

زینب سادات نبوی رضوی روحانی

نبو۰۱۳۲۳

آسیه حاج رئیس مقدم

۱۱۲۰۰

ماهان صفائی شوشتری

۱۷۶۰۱۹

سعید درخشانی

۲۷۳۵

مارال صفایی شوشتری

۱۲۸۳۶۰۱

محمدامین جراح

ع ص ح ۹۰۳۳۶

وحید اقدسی تربتی

اقد ۰۲۵۶۱

محسن شیروانی

شیر۲۹۰۰۶

هادی

۶۲۰۰

علی گشاده فکر

گشا۰۰۰۱۱

مجید اسکندری

اسک۱۳۲۵۶

محمد مهدی فانی

۳۹۵

محمدرضا دینی

دین۰۰۹۲۰

سیدسپهرموسوی

۸۱۴۱۱

بهنام طلوعی رز

۰۳۴۷۲طلو

حسن فعله گری

۹۵۰

مهران زواری حسینی

زوا۰۲۶۲۲

اسماعیل شریفی

شری ۲۰۹۰۳

امیررضا ظهره وند

ظهر۰۱۵۱۸

اسماعیل یوسفی

۱۰۵۵۱

مسعود اذان گو

اذا۱۱۲

لیلا اشتری

اشت۰۱۱۶۳

ابراهیم خوشرو

۴۸۱۶

مریم رضوی

حامد اسماعیلی

۴۸۶۸۰

پیمان بهبهانی

۲۵۰۶

احمدبهرامی دیزیچه

ع ث ص ۱۳۴۹۶

امیر ناصر طلوعی

۱۹۸۵

محمدسجادحاجی حسنی

ع ص س ۱۸۹۷۰

جمشید روستایی چمکاکایی

روس۶۰۰۴

سارا عمرانپور

عمر ۰۲۷۲۸

مهدی ذاکری

۹۶۵۵

احمد احمدآبادی

احم۵۴۹۰۰

حسین پیراسته

۶۰۲۲

صابر فتحی

فتح ۲۶۱۷۴

علی والی

۲۰۴۵

یوسف تردست

۱۷۲۵۸

حمیده عسگری سوادجانی

۱۲۸۹۶۴۶۷۶۷

مرتضی ویلائی

۱۷۰

اسداله درویش

۵۴۵۹

سعید مهدی

مهد۴۴۴۰۴

حمیدرضا راضی

۹۷۴۷۷

رضا حاجی آقائی وفائی

haj۴۴۲۸

امیر واحدی قشلاق

واح۰۴۸۸۱

بهنود بدیعی

bad۰۳۰۶۳

یداله صابر

۵۶۸۴

مهدی دلبری

دلب۰۰۲۴۲

محمدعلی احمدزاداصل

احم ۱۷۵۸۳

مریم دبیحی افراکتی

۰۲۹۹۸ذبی

سینا سلوکی

سلو۰۰۷۳۵

حمید جلال دوست آستانه

جلا۰۵۳۵۴

علیرضا نصیری

نصی ۱۰۱۲۱

امیرحسین دارابی

دار۱۲۸۱۸

علیرضا آدمیان

ع۱ط۳۹۸۱۸

احمدعلی طیب

طیب۰۰۰۸۱

مجید قناعتی

۵۱۴

سعیدرضا کدخدایی الیادرانی

۲۲۰۴

محمد تازنگ

تاز۰۱۵۷۶

ناصر شریعتی

۳۱۰۲۷

مهدیه قاسمی

قاس۵۴۷۴۲

محمد جواد سازی

ساز۰۱۳۵۳

علیرضا اورامانی

۲۴۴۳

محمد رضا محمدی

مح م ۶۷۸۴۹

علی پورشریفی پیرکوهی

پور۸۴۲۵۹

محمد امیر فتحی

فتح۱۶۲۹۱

محسن بردیده

۸۲۰

محمدعابدی

۲۵۹۵۵

عباس صمصامی

صمص۰۰۵۰۳

زهرا حاجی صادقیان

ع ض پ ۰۷۲۱۶

زهره حیدری

حید۰۰۵۰۳

محمد صمصامی

صمص۰۱۳۶۸

حمیدرضا علیخانی مهید

۹۷۹۴

حامد شجعان

شجع۰۰۰۵۹

صالح فاضلی

۸۱۵۸

کلثوم بزرگ چشم

۱۴۹۲

منصورآخوندی

۱۴۹۱

سید مرتضی رضویانی

۸۹۰۹

علیرضا زمانی

زما۱۳۵۸۴

سعید کریمی

کری۸۸۰۱۷

حسنعلی شاکر

۴۴۳۹

غلامرضا فیروزی فرد

فیز۳۴۹

سید محمد صادق بهشتی

بهش ۰۵۳۵۱

علی بابا اژیده

۳۳۲

علی برزگر

۱۷۷۹۶

محمود امیری

۷۱۶۲۶

احسان صالحی

۵۱۸۲۰

سمیه همایون روز

۲۵۹۴۶

خان علی برزگر

۷۴۳۳

احسان ترکمن

ترک ۰۱۸۱۰

مجید اسماعیل پور

اسم۳۶۱۰۴

حامد امیری

۵۱۸۷۱

رافعه سمعیل پور

۷۴۳۴

علی اسماعیل پور

اسم۷۳۳۷۹

لیلا صیامی

۶۷۰۵

عارف اسماعیل پور

اسم۷۵۰۰۵

منیره عظیمی

عظی۱۷۸۰۰

وحید رضا کوهستانی

کوه۰۸۹۵۳

منصور صفرزاده

صفر ۰۸۳۰۹

علی مدنی

مدن۳۵۱

امیر انباردار

۱۸۹

سارا پورقاسمیان

پور۰۱۲۶۶

سارینا پورقاسمیان

پ ور۰۱۲۶۵

حسنعلی پورقاسمیان

پور۱۰۶۳۵

زهرا مرتضوی

مرت۰۷۷۶۷

عبدالله سرخوش

سرخ ۰۳۰۱۲

امید دهقانی

۹۴۵۹۹

نوید پوراسمعیل

۵۹۰۳۷

حسین آهار

۱۹۰

مهدی رمضانی

رمض۳۵۹۱۲

مهسا قنبری راد

۸۰۸۰

ابراهیم درزی

درز۰۱۲۲۶

عباس نیاکان فر

نیا ۰۴

میثم پولادی

پول۰۱۲۳۶

رضا شکری زاده

۴۴۸۰

حسین سعیدمحمدی

سعی ۰۴۵۷۱

حسین عابد

۶۵۲۸۲

امجد امانی

۲۹۲۵۹

مهدی عبدلی

عبد۰۴۸۷۱

محمد نوربخش

۳۴۰۴۳

محمدعلی سلیمانی

سلی۶۳۴۱۴

غضنفر پالیزوان اندبیل

۱۳۴۵

فاطمه فلاح

۶۶۴۸

محسن باتقوی رباطی

بات۰۰۶۱

منیر کاظمی

۰۶۱۷۴ کاظمی

رضاکرمی

کرم۱۱۲۷۶

امین کرم پور

علی ۸۲۲۲۴

خانم گل محرم زاده

۹۶۳۲

مریم پورافضلی

ع از ۴۳۷۰۴

محمدعلی پلیمی نسب

پلی۹

پروین دهقان

دهق۱۸۵۷۱

محسن عزتی

عزت۰۱۲۸۴

علیرضا جعفری

جعف۶۳۷۰۲

محمدجواد شیرمحمدی

۲۵۶۰

محسن رحمتی

۴۳۲۵۷

شایان شفقی

شفق۰۰۹۱۴

حسین شفقی

شفق۰۰۰۳۰

علیرضا رضائی حرم آبادی

رضا۳۲۱۸۳

محسن رضایی

۳۸۲۰۶

مرتضی

۵۷۵۸

بهمن یامحمدی

۱۱۰

محمود حق پرست

چق پ ۰۰۵۱۲

امید داغدار

داغ ۰۰۱۵۶

اردلان عزیززاده

عزی۳۳۱۸۰

سلمان رضایی کلاکوب

۱.۲۶۰۹۵E+۱۲

سید رضا موسوی

ع ش ظ ۸۹۶

غلامعلی صفری

۵۹۲۶

علی نعمت خواه

۳۲۲۰

مجید بقایی

۱۶۳۵

سجاد کیانی

کیا۱۴۶۰۴

مهدی حاجی اسمعیلی

۱۱۵۳۷

احمد شجاعی

۱۱۸۴۱

حسین قدبانی

قرب۱۳۳۱۷

پیمان شعبانپور

شعب ۰۸۵۶۷

جواد سنگنیان

سنگ ۰۰۸۱۰

روح اله دشتکی

dasht۰۷۸۰۹

رضا روحی

۴۴۶۵

معصومه حاجی پور

Haj۳۶۸۷۷

محمد این شکن

آین ۰۰۰۷۹

محمداسماعیل خالصی

خال ۸۷۶۳

مهدی فقیهی

فقی۰۴۹۹۷

حبیب عابدی

۷۶۸۰۳۳۵۱

حمید بابائی

۱۸۱۲۵

عبدالرضا عزیزی

۳۵

مهران غلامی ارجنکی

۵۷۱۵۱۵۸۰۲۱

محمد حسینی

۷۸۲۳۵

اکبر فرهادی

۲۴۱۱۵

محمد طاها غلامی ارجنکی

۲۸۷۶۷۰۷۸۷۳

جعفر منظری

۱۸۷۸

حامد موسوی

۷۱۴۵۲

زینب اسدی

۴۲۹۴۴

هاشم کمالی دهکردی

کما۱۹۲۹۲

محمود احمدی

۸۶۷۴۶

محمدرضا کریمیان

کری۲۹۶۶۴

مجید لنگری

لنگ ۰۰۷۹۸

مریم امان زاده

۱۶۰۲۲

فرزاد حسنی

حسن۲۳۵۴۲

ایرج ایزدی

۱۵۶۹۳

صدف خالقی

۷۸۶۷

کاظم هادی

هاد۱۱۹۴۱

حسن رحمتی

۴۹۸۷۳

علیرضا سلیمان محمدی

سلی۱۸۱۳۱

پویا مرادیپور

۴۴۶۱۲

پوریا خسروی

۲۹۰۰۶۵

سهراب وجیهی

vji۰۰۲۸

باقر ملازنی

ملا ۲۳۵۶

سعید شجاع

شجا۲۷۲۸۳

یعقوب زارعی

زار۵۴۱۱۶

امین محمدی

۴۹۴۴۶

نجم الدین موسوی

۱۳۷۲۶

صادق عبداللهی

۸۸۵۰۰

حافظ عزیزی نقش

عزی۰۹۶۴۱

سجاد طافی

ع ب پ ۱۳۰۴۰

ریاض حیدرى ناظرى

He۰۹۳۳

احمدسهرابی

سهر۰۴۶۶۶

مجتبی عمادی

عما۲۴۰۹

على حیدرى

He۰۹۳۶

ارمان حیدرى

Ar۰۹۳۰

جبال فتحی

فتح۲۱۴۳۷

مهدی یعقوبی

oyaegh۳۴۵۹۸

میثم یوسف زاده

یوس۲۶۸۱۱

محمد پاک روش

پاک۰۶۶۳۳

علی کوشکی

۶۲۵ت

حاصل طلب

حاص۰۰۹۷

زهرا حیدرى

Zh۰۹۳۳

قاسم یوسفی

یوس۱۲۴۹۱

محمدامیدکار

۱۵۵۱۴

حسین نامدار

۷۴۲۵۶

سیدمسعود میروزاده

ع ا ص ۸۴۱۰۸

علی تسلامی

اسل۱۴۲۴۴

فرشاد یزدان پرست

یزد۲۱۸۷۳

امیرحسین حاج موسی

حاج۲۴۳

امیر رستگاری

۱۵۴۶

غفار اسکندری

۳۳۱۱

امید گودرزی

ع‌ص‌ظ۹۹۱۲۸

مهدی نظافت بخش

۰۰۵۵۵نظا

رقیه علامیان

غلا۶۵۷۵۴

محمد مهدی نوبخت

۸۸۰

السانا اسلامی

اسل۲۴۷۹۷

میثم بهرامی

۲۵۳۵۸

ناصر فلاح شریف

۲۱۶۱۵ فلا

قاسم خلج

۵۷۹

روح اله موسوی

م ح م ۷۶۵

منصور خان محمدی

خان۰۶۰۳۰

ندا انوری

۱۹۹۷۸

مهدی مسرور

مسر۱۱۷۸

عباس دادرس

داد۰۴۵۰۲

روح اله کرمیان

۳۳۱۳۳

محمد رضا صداقی

۱۷۱۱

حامد حقیقی

۹۰۷۹

حبیب اله علیپور

۶۶۰۵۳

ذکریا شمسی قره آغاجلو

۴۲۲۴

غلامرضا رنجبر

ع ذ د ۰۳۱۸۳

کوشا خرمی قمصری

خرم۰۴۷۰۷

احمدیاراحمدی

۱۷۰۳۸

امیر عامری

عام ۰۲۹۲۲

عباس عالی

Ali۰۳۲۹۵

محمد مهدی منوچهری

۲۵۲۵۳

قربانعلی شیخ الاسلامی امیری

شیخ ۰۴۰۲۲

ایمان شاهرخی

شاه۳۲۰۴۴

امین رضایی مقدم

۳۳۸۳۲

نغمه کریمی نیکو

۱۴۱۶۲ کری

عبدالهادی لطیفی

۵۶۱۷

سارا بابائی انامق

باب۵۵۴۵۱

امین مرادی

۷۴۲۰۸

جمال احمدی

۶۹۶۸۰

هاتف بیگدلی شاملو

۱۴۷۰۰

وحید بیضاوی

b۰۰۸۷۸

مجتبی زکی کللی

zki۰۲۰۰۷

مهدی پارسا دوست

۹۱۹۳۴۴

محمدرضا درویش

۵۹۱۹

بهنام اسکندری

اسگ۱۱۵۰۰

جهانشاهی

۲۰۲۵۹جها

علی اصغر فردسیاهپوش

۳۳۹۰

مجید ضامن قدیرلی

ضام_۰۰۲۲۵

صمد شجاعی راد

۶۷۲۱

محمد رضا نقاش

۰۰۷۳۵نقا

مجتبی صادقی

صاد۴۲۵۱۴

مجیدریحانی

۲۳۰۰

سیدمحمداحمدنیا

۱۸۲۴۸

عباد صابر

صاب۰۴۷۲۶

سید وحید حسینی

۵۵۴۳۲۳۵

وحید فرج زاده

فرج ۰۴۰۱۷

جواد شیرازی

۴۸۲۹۶

اسماعیلی

۱۸۷۵۰

امین بهرامی

۳۶۹۸۹۱

مهدی محموی

۸۷۵۹۲

روح اله حدادی

۱۹۰۹

علی

۳۹۴۲

زهرا لطفی

Lot۱۸۸۵۸

فریده علیزاده سروستانی

Agah

حسن رئیسی

رئی۴۵۶

غریب رئیسی

رئی۵۶۷

راضیه مجیدی

bb۱۰۰۰۵

هاشم مجیدی

bb۰۴۰۷۷

احمد ذبیحی

a۲۱۸۰

اکبر محمدی

۳۴۰۴

امید موسوی

موس ۶۸۹۴۱

سجاد امن زاده

امن ۰۰۴۷۲

کریم رستم نژاد

۴۰۹۰۵

غلامرضا نورمحمدی

نور۵۵۵۷۳

شاپور چالاکی

Chl۰۰۳۵۵

عباس فلاح

فلا۳۵۱۳۴

محمد حسن محمدی

۷۴۵۸۹

لادن کشاورزی

۱۶۲۴۹

محسن قاسمی فرد

قاس۷۶۲۶۵

هادی انشائی

انش۰۰۳۴۶

محمود صادفی

صاد۱۷۶۲۳

سید کریم حبیب اله پور

۶۸۷۶۷

مجتبی احمدی قرائی

احم۲۳۴۲۲

ذوالفقار محمدی

۹۰۳۷۲

علی حفیظی

حفی ۰۰۴۶۹

علیرضاامانی

۷۴۳۲۳اما

علی موحدی قمی

موح۰۲۸۷۷

مانوشا امامی

اما۲۸۸۹۰

ناصر اردکانیان

۲۶۶۸

سیروس علیاری

At۳۴۲۰۰

مجتبی کلانتری

۱۲۶۱

فرید ثنایی

۷۱۹۲۳

محمد محمدی

۶۵۹۵۹محم

سعید قائدامینی

۳۲۸۶

اصغر رستم‌خانی

۱۶۶۶۵

یعقوب محمودی

۷۷۶۶۸

رضا رضایی

۱۱۵۵

مهدی ابراهیمی

ابر۰۶۱۳۲

عباس حاجی پور

ع ث م ۶۷۴۸۱

مجید نورپور

nor۱۹۴۸۹

محمدعلی عزت پناه

۵۹۵

مهدی مظلوم شایان

مظل ۰۰۳۶

زهرا ملکی

۲۸۲۳۳

علیرضا عبدی

۲۷۳۷۱

امیر شادمان

۶۷۴۵

ایوب عزیزی

عزی۰۲۷۶۵

محمد باقر زارعی

۱۷۷۲۹

محمد امین عباسیان

ع ا خ ۵۳۰۱۱

کرامت رحیمی

۳۲۸۹۴

زهراکارشناس

۳۱۵۵

سید حمید شجاعی

شجا۱۸۴۶۵

فاطمه یوسفی

۵۴۰۳۴

میثم باقری کوپائی

باق۲۲۰۰۶

مظهری آزاد

۵۴۰۹۷

فاطمه یوسفی

۱۳۱۸۱

محمد درافشانی

درا۱۴۲۵

محمدمظهری آزاد

۵۴۱

عسل مظهری آزاد

۶۱۸

معصومه مهری

ع ش۸۵۶۷۴

ملیحه شاملو

۲۳۳۱

علی مظهری آزاد

۱۶۴۴

فاطمه مظهری آزاد

۱۶۴۵

سیدجواد مرتضوی

۳۰۱۵۳

پارسا مظهری آزاد

۱۶۴۶

پرهام مظهری آزاد

۱۶۴۷

کورش امیری

امی۲۵۷۴۶

رضا علیزاده

۵۷۲۱۸

زهرا بلندی

بلن۰۱۲۶۹

عباس رضائی

ع د ن ۲۱۸۰۹

محمدحسن عزیزی

عزی۲۲۷۸۶

امیرعباس عزیزی

عزی۱۶۵۴۷

میترا عزیزی

عزی۳۷۴۴۳

علیرضا عزیزی

عزی۲۱۷۳۰

هادی رستمی جلیلیان

رست۴۲۱۷۲

امیرحسین تیمورزاده

تیم۱۳۵۹۰

افسانه اکوان

اکو۰۰۱۳۶

وحید بلندی

بلن۰۰۳۱۴

جمیله بلندی

بلن۰۰۳۱۰

عفت صالحی دخت

ع ش گ ۴۴۴۲۵

سید محمد الموسوی

۲۷۸

نرجس دریایی

دری۰۶۷۱۷

عبداله صالحی دخت

صال۳۳۲۲۳

زقیه میرزایی طالمی

میر۰۹۵۶۳

حسن امامی

ع ا خ ۱۵۱۴۰

اعظم واحدی

ع ال ۶۳۱۳۵

عباس گرشاسبی

گرش۰۱۹۸۹

رویا عزیزی

عزی۲۳۲۵۰

سیدحمید

۳۸۹۴

سعیدستاری بالینی

ستا۰۹۴۶۰

حبیب اله غفاری

غفا۰۹۸۰۲

ملیحه استاد حسن

ع ب ت ۱۱۵۱۸

علی صالحی دخت

صال۵۱۵۳۰

سارا صالحی دخت

صال۵۱۵۲۶

شهرام سجادی پور

سجا۰۴۲۶۳

عارف جهاندیده

۵۳۱۳۱

سعید مهری

مهر۱۰۱۳۸

محمد عقیدت

۳۴۳۶

سعید

۱۶۲۵۱

محمدمهدی بلندی

بلن۰۱۵۷۸

قدرت محمدی

۴۰۳۹

رضا حاجی حسنی بغداد آبادی

ع ا ل۶۳۱۴۳

کیوان رحمانی

ع ای ۲۷۹۳۰

جواد ساموردی

ع د ن ۶۹۸۱۳

محمدصابر قلعه خندانی

قلع۰۶۱۶۰

سمیه احدی اخلاص

۵۰۷۰

رسول شاهقلی

شاه۲۳۷۷۱

دنیا فعله گری

ع۷۵۲۳۴

سید مهدی خادم

خاد۰۵۰۲۹

الهه بغدادی

۸۴۶

امیرعلی فعله گری

فعل ۰۱۵۸۹

یوسف ادراکی

۲۵۷۲۹

محمود آبیار

آ ب ی ۰۰۰۸۸

عنایت خسرو پور

ع ژخ ۵۴۱۱۲

مرتضی مجیدزاده

ع ص ژ ۷۹۹۱۵

احمدرسولی

۵۰۳۴

ساسان اله قلی

اله۰۰۰۱۳

مهدی خادم زاده

خاد۱۷۵۴۴

ابراهیم نیک فرد

۲۷۳۱۷

امید یوسفی

Aq۸۵۷۹

رضا چناریان

۲۵۰۹

فرشته بلندی

بلن۰۰۵۴۵

رجبعلی خوش اندام

خوش ۰۳۷۵۰

عبدالمناف شیخی سبزپوش

ع ز ف ۸۵۹۹۵

حسن توانائی

توا۰۰۷۳۳

حبیبه دریایی

دری۰۶۷۱۹

سعید غلامی

غلا۱۶۶۴۸

علی رجبی

رجب۱۹۱۳۵

سعید غلامی

۱۶۶۴۸

اعظم شغیعی

۲۸۵۵۶

حسن کرد

۴۱۲۹

محمدحسین والی زاده

ع ا ژ ۲۶۹۳۹

احمد قاسمی

۳۶۸۹۴۲

رضا علیزاده

۵۵۹۳۱

رها رستمی جلیلیان

رست۴۲۲۸۴

سجاد نظری

۲۷۴۴۷۳۹۳۳۷

امیر طالبیان

طال۲۰۹۹۷

رستا رستمی جلیلیان

رست۴۲۲۸۵

مهدی قشمی

۵۰۳

صادق دهقانی

ع ت ح ۶۴۶۹۷

فاطمه مرادی

۵۱۲۰۹

ارشک عزیزی

عزی۳۷۷۸۵

محمدرضا غفوری

۴۳۱۵

فاطمه ناصرالاسلامی

۳۹۹۷۲۷

ارسامن عزیزی

عزی۳۷۷۸۴

عباس نجف پور

۶۰۴۸

جهانبین خواجوی

ع ذپ ۹۳۵۵۶

رضا خرمی نیا

۷۰۵۵۴۹

هلى هاشمى

AL۰۹۳

سکینه خواجوی

خوا۱۶۶۵۶

یسنا محمودیان

م ح م ۱۶۲۰۰

طاها محمودیان

ع س پ ۱۱۴۰۲

امیر حبشه

۱۷۵

آرش محمودیان

ع ذ پ ۹۳۲۲۱

بهروز ابراهیمی

ابر ۰۰۰۳۹

یلدا محمودیان

ع ذ پ ۹۳۲۲۲

نیما نظری

نظر۱۳۵۹۳

محسن باقریان ریزی

باق۵۰۷۹۹

حسینی

۵۹۵۰۰حسی

سعید بخشی

۱۰۴۳۴

ابوالحسن شهروی

۱۸۲۲۲

جلال بابایی

۳۴۱۳۵

مهدی

۱۹۹۶۶

مسعود جلالی زنوز

جلا۲۶۵۳۹

محسن نیکوسعار

۶۴۱۵

امیر محمدنژاد

۱۲۳

بهروز

۳۸۷

محمد علی طرلانی

طرل ۰۰۱۴۱

محمودرضا صرامی

۵۵۳

محمدعلی عبودی

عبود۰۱۳۷۱

سارا افلاکی

افل۰۱۱۹۷

جمال صیدی

۱۱۰۰

حسین قربانی بیرگانی

قرب۱۱۹۳۸

محمد سجاد اولادحسین

۲۳۵۵

جوادمحمدی

۸۲۱۹۶

محمد معتمدی جعفری

۳۱۵۷

ناصر خسروی

۸۹۷۶۶

مبین حدیقی

۱۲۹۹

محمدرضا سزاوار

۶۴۱۳۶۱۲۴

الهه لطفی

۹۷۱۱

سعادت جلیلی

۱۵۹۸۸

لیلا نصوری

نصو۰۱۷۸۶

افشین رزاقی فرد

۹۰۳

سهراب سهیلی فر

۱۶۰۵

مهدی گودرزی

گود۰۳۸۶۵

سارمن نیکلایان

نیک۱۷۶۴۴

مریم عباسی

۶۶۸۱۹

عباس اسپید

اسپ۰۰۲۶۵

محسن صفری زال

صفر ۱۲۳۲۵

سید محمد علی هاشمی

۲۴۲۲۶

ابراهیم آشنا

۲۷۶

محمد مهدی کشوری صمیمی

کشو۰۳۶۲

حیدر درخش

۴۹۴۲

معصومه فرجی

ع ار۵۱۹۷۴

علی فرجی

فرج۰۳۶۸۴

احمد لکزیان

لکز۰۰۴۱۹

کمال محمدی

محم۹۸۱۴۹

صفیه عباسپور

عبا۲۰۴۸۳

وحید احمدی

۸۶۴۴۷

ابوالفضل ملکلی

۵۷۷۵۰۵۸۰

زهراسادات مجیدی

ع س ظ ۷۶۳۰۲

مسعود ورمزیاری

ورم۰۰۱۴۵

مهین فرجی

فرج۱۷۸۳۱

مهدی رجایی

۶۴۶۹

حمزه لو

حمز ۰۱۰۷۴

سیدمحسن حسینی

۷۳۸۹۵۰

علی ابراهیمی

ابر۵۷۰۵۶

رامین افاقی

۱۵۷

علی محمدی

۲۶۴

مختار نام آور

۳۷۵۱۷

ریحانه رسولی نژاد

ع ا ر۵۱۰۷۶

ریحانه رسولی نژاد

ع ا ر۵۱۹۷۶

محسن آیین جمشید

aen۰۱۱۴۴

رضا بیرجندی

۷۳۵۹۹۹

الهه رسولی نژاد

رسو۲۴۲۱۲

علی فاطمی

طال۶۲۸۹

رضا رسولی نژاد

ع ا ر۵۱۹۷۵

اسماعیل جهانگیری

جها ۱۰۴۸۸

امیر محمد احمدی

۳۵۱۳

فرزاد چامیان

۹۸

عبدالنبی امامی

a۲۹۵۰۰

جواد دانش

دان۲۱۰۲۳

مهرداد صرافی

صرا۱۷۸۸

مجید خاکی فیروز

۱۲۲۱۹

اسماعیل عسکری فر

عسک۰۵۳۰۳

محمد مقدم منش

۶۷۲

محمدرضا غیاثوند

غیا۰۲۷۹۳

یحیی رحیمی

رحی ۴۸۶۳۹

میلاد رسولی

۲۴۵۶۹۸۷۶

معصوم رضانژاد

ر‌ض‌ا۹۱۴۹

کبری سام آرام

سام ۷۴۰

سید حجت احمدی

۳۷۸۵۳

احسان نصری مهربان

۷۷۰۵

مجید نجمی

۱۸۸۷

مجتبی خوش لهجه

۳۷۷۶

سعید نجفی

نجف ۲۸۱۵۴

عباس شاهیان

ع ذژ۳۴۴۱۰

ابراهیم کلهری

۴۳۱۸

زهره رحمانیان

۸۲۵۳۷

مهراد کلهری

۶۹۸۵

محمد سعیدی راد

سعی۰۷۰۳۵

رضافهیمی

۱۹۲۲

بابک حقیقی مهمانداری

حقی

محسن شیرانی

۷۴ذ۳۶۸۸

رضا اشرافیان

اشر۱۰۹۴۳

سید مصطفی حسینیان

۵۵۹۰۹

سیمین اسدیان

۲۶۰۹۳اسد

حمید قاسمی فرد

۱۲۵۶

محمد کارگر

ع ای ۹۸۰۴۵

عصمت کارگر شریف آباد

کار۲۳۲۸۲

فاطمه وطن خواه

وطن ۰۰۹۵۹

حسین یوسف زاده

۲۱۰۴

مرضیه گودینی

۶۱۱۵۳

رباب کریم بگلو

۳۴۲۱۸

سید حسین حسینی

۹۹۲۶

سیاوش راسخی

۱۰۵۶۶

عادل صالحی

۱۹۵۰۷۴۳۲۷۶

رضا خورسند

۲۹۵۹

علیرضا وزیری

وزی۰۱۰۳۴

سارا هدایتی

۸۵۳۶۱

مهناز هادیزاده

۱۷۸۸۹

فیروزه وزیری

وزی۰۵۶۸۴

آرش راسخی

۸۴۸۱۸

داریوش راسخی

۲۱۸۵

سلمان

۵۶۲۹۴

زینب موسایی

۴۵۱۴۷

مصطفی موسایی

۱۵۹۲۱

باران موسایی

۲۰۹۶۸

سیداحسان موحد

موح۰۵۲۷۵

بهراد ابراهیمی

ابر۲۶۰۱۱

حامد محمدی

ع ال۴۲۲۳۷

فرشاد بیکی

۴۲۳۹۲

علی سعادت طرقی

۴۶۵۹

پویا دلگشای فشتمی

دلگ۰۰۵۵۷

محمدجواد ضیائی

۹۰۴۵۷

مجتبی ضیائی

۹۰۴۵۶

علی حیدری

ح ید۱۰۸۰۱

پیمان خانجانی

خان ۱۰۵۱۶

سیاوش پرویزی نژاد

پرو۱۲۳۴۵

جواد ساعدی

ساع۰۲۰۸۲

فاطمه افسرده

افس۰۱۳۶۲

محمد مهدی خادم

خاد۱۲۴۶۹

رسول کریمی

کری ۳۲۴۷۲

ایمان احدپور

احد ۰۵۴۶۵

رضا همتی

۱۴۹۴۴ همت

مهدی تیزجنگ

۹۳۶۰۹۳

سعید کلاهدوز

۱۳۰۵

مهدی همتی

۶۶۰۳۲

محسن نریمانی

۵۵۳۰۵

ناهیده فرهاد پور

۴۸۹۸۵۸

راضیه کمالی

۱۹۸۴۱

حمید سوری

۱۶۰۴

ابوالفضل طاهری

ع دن۳۷۲۹۵

مسعود کارگر

۹۷۴۹

امیرمحمدفهمیده

فهم۰۰۸۹۵

محمد علیپور

۴۶۶۸

علیرضا قادری

قاد۰۲۰۴۹

محمد صالحی

صال۴۱۲۶۳

شقایق مهدی زاده مومن

۱۵۶۰۳

حسین شریف زاده

۳۷۸۵

مهدی حیدری

حید۶۳۸۹۰

علی جداری

۵۸

علیرضا رضایی مژگان

رضا۲۴۳۷۴

فرشاد خسروی

۱۵۰۵۲

زهرا اقبال

۶۱۲۴

محسن پرتو

prt۰۲۴۳۶

علی فلاح

۹۳۲۷

محمد حسینی

حسی ۴۳۸۷۶

یحیی پیرزاد

۱۸۹۷۵

امیرشهرام شریفیان طرقبه

۱۶۰۳۶

ناهید نوری

۲۴۱۶۶

سیدداودهاشمی

ه۱۲۳۴۵

مرتضی شریف تاتار

شری ۱۲۷۶۱

ابراهیم علیزاده ورزنه

۵۲۰۱

جلال حسین پور

۳۸۴۹۴۴۸۰۱۰

جمشید علیزاده

۴۲۱۶۱

محمد میکائیلی

میک۰۱۶۳۶

بابک رحمانی

رحم۳۴۰۵۳

فاطمه طباطبائی زواره کاشان

طبا۰۴۲۳۵

محمود مهجوری

۸۳۸

سیده زهرا میرنژاد

۱۵۸۵۸

آرین مهجوری

۱۴۱۲

آریا مهجوری

۱۴۱۱

احمد کاتبی

کات ۱۵۵۳

معصومه فلاح جوشقانی

فلا۰۳۲۱۴

امیر حسین راسخی نژاد

۵۹۹۶

محمد پیام

پیا ۰۲۰۰۸

احمد اشتیاقی

۰۰۲۳۹ اشت

مهدی عالی نیا

۷۷۶۹۸ع ژ ه

حامد زحمتکش

۱۴۵۲

علی یوسفیان

۳۶۹۸۰

حسین ابدالی

۸۰۸

مریم صفائی

۹۲۸۶

محمد آریافر

۵۶۲۴

ایلیازحمتکش

mk۰۵۵۷۲

بهنام فاطمی

۶۴۱۶

سی فرشیدعوض پور

۱۲۳۴۵۶

۳۹۹۲۴۳۱۴۸۷

عطا۱۵۳۷۱

الهام شاهعلیزاده

۲۳ش۲۹۸

حسن نعمتی اصل

۱۲۹۳۸نعم

شمسی

۷۱۱۹

نیلوفر زمانی

ع ض ا۲۸۹۱۹

علی نیکوگفتار

۳۹۸۱

احمد کلانتری حصاری

۷۵۰۵۳

آیت رشیدی

رشی۱۰۸۴۸

محمدرضا عرشی

۵۶۳

یونس خیشه

۱۱۵

رحیم پریزاده

پری۰۰۶۷۵

سمیرا غلامی

ع زو ۰۰۳۵۱

پویا شریفی

شری۵۰۹۰۷

ساناز جدیدی

جدید۰۵۲۴۲

محمدحسن تقی پناه

۳۹۹۹۹

حمید رضا میرزائی

میر ۸۲۶۲۲

مهدی عزیزی

۱۶۱۵۱

فرزین رشوند

رشو۱۴۷۵

جواد کیوان پور

ع س ح۸۹۴۶۲

ملیحه حسین زاده

حسی ۶۵۳۷

فرشید عیسی نژاد

۴۷۴۹

بهرام فیض الهی

۵۳۵۸

بهرام کلابتونی

۳۸۱۴

پوریا خانی

۸۸۱۶

رضا سجادی

S۴۰۱۱۲

روح اله کریمی

۲۹۱۸۰

امید صمدی

عار۰۲۶۳۲

زهرا سادات حیدری گل سفیدی

۷۸۸۶

ناصر داودی زنجانی

داو۳۸۶

فرهاد قربانی نیک

ع س ف ۶۱۹۷۷

میلاد خدادادی

خدا۴۰۴۹۹

یوسف مصطفی لو

۷۱۵۰

احمد رستگار مجد

۳۰۸۶۱

حمید وقاری

وقا۰۰۸۰۶

المیرا علیقلی زاده

علی ۲۰۹۴۵

حسین گودرزی

۲۰۴۰

ابراهیم بابایی

۴۰۴۵

احسان کریمی

۲۵۷۷۳

غلامحسین تاجی

تاج ۰۵۷۱۸

مجید صاحبی

صاح۰۱۴۶۸

مهدی سیدان

s۰۵۵۳۵

نصیبه شجاعی

شجا۲۰۸۰۳

نصزاله ابوعلی

۲۱۲۸۱ابو

سید محمد مهدی شجاعی

شجا۰۶۴۵۵

زهرا شمس الدینی

شمس ۱۴۴۶۰

علی اکبر صفاری

صفا،۱۲۲۹۴

مهرداد شجاعی

شجا ۲۰۱۶۵

زهرا حسینی

۸۰۱۲۶

علی برز رضازاده

رضا۲۴۱۴۵

سید مرتضی مصطفوی

مصط۰۳۵۲۴

زکریا

۲۸۸۸۶۶

زهرا غم پرورقمی

۲۵۶۰۶

احسان حیدری

حید۲۷۵۷۵

تقی پور

تقی ۰۷۰۴۱

محمد رضا طالب زاده سروستانی

۲۴۷۹۳طال

محمد قانعی اردکانی

قان۰۳۵۳۶

مهدی قلیچ پور

قلی۰۱۸۸۱

امیرمسعود مختاری

۸۹۴۴۰

شهرام کیماسی

oi۲۰۰۹۸۰۰۰

حسین جعفرخادم

۷۸۰۱۰

طهمورث دلفانی

دلف۰۰۱۱۳

ابوالقاسم صفاری

۵۳۶۵

اسماعیل کساری

K۰۰۶۱۸

سید مرتضی سیدی

سید۲۲۴۹۴

محسن لطفی

۲۴۶۶۳

مالک فروزشمند

فرو۱۷۰۶۸

سعید عبدی

۲۵۸۹۷

سیداحمد پورهاشمی

۹۸۶۶۴

ایرج عبادی

۵۰۴۳۲

احمد کمیلی

۳۷۳

حسین لاوری منفرد

لاو۰۰۲۸۵

مهدی حنیفه زاده

ع ب ج ۶۰۸۱۲

مجتبی میرزایی نجم آبادی

۵۵۹۲۹

زینب بلندی

بلن۰۱۶۰۲

سمانه قلعه خندانی

قلع۰۳۴۴۹

یاور عیوضی

۸۱۵۵۱

علی عضلاتی

عضل۰۰۰۰۷

مقصود محمدی

۴۸۰۲

بهنام ابوزاد

ع ب خ

هاشم راجی

ع ا ش ۷۳۰۶۲

علی کریمیان

کری ۱۶۳۳

میثم جوادی نیا

۸۲۳۹۷ع س ح

حسین مرادی

۷۴۷۰۹

سونیا حاتم یار

۱۷۵۰۷

امیرکیوان خاکبازان

۱۴۹۱۶

محمدجوادرشیدزاده

رشی۱۶۰۵۴

علی ملک محمدی

ملک ۱۳۸۴۰

زهرا بحری

۶۱۶۹

میلاد اردستانی

۶۴۷۰

محمد هدایتی منش

۴۸۳۹

محمد الیاسی

الی۰۵۴۳۸

جواد الیاسی

ع ت ح۲۶۹۳۳

فریبا فلاح پو

ع ح ت ۳۱۶۷۰

محسن رحیمی

ع ح ت۲۶۹۳۳

عباس الیاسی

ع ت ح۲۶۹۳۱

رسول عموشاهی

۲۵۵۲

محمدحسن نیری

۷۳۰

احسان مسعودی پور

مسع ۰۸۳۷۴

نگارستلاری

۱۵۰۸۵

امیرسالارسالاری

۲۳۳۸۳

فرهاد شیبانی

۴۷۶۳۵

ناصر کرد

Kord۰۲۹۷۸

نادر حاجی زاده

۱۹۷۸۶

عمران ملکی

۳۱۷۴۸

جلال الدین محمدی

محم ۳۳۵

وحید پورجمالی

۵۴۴۹۹۱۴۲۹۱

درید صباغیان

۳۱۸۷

داود افشاری

۱۰۲۰۶

هاجر بسترخاکی

عصج۰۸۲۰۵

فرهاد چمالی لیاولی

ع ب ا ۹۴۲۶۹

پورشسب زندیان

۳۸۴۸

آبتین زندیان

۱۴۳۸۴

ویستا دمهری

۴۱

داود مجاور ترک آبادی

۳۳۴۴

شاهرخ زندیان

۳۶۸۲۱

بانو شاهد

۳۶۷۹

شیرین زندیان حسن اباد

۳۵۰۲۷

منوچهر زندیان

۱۲۰۷۶

محمدحسین کیانی

کیخ۰۳۲۰۱

کشور شفیعی

۳۳۴۵

محمد پورفرج الله

پور ۲۹۶۸۶

سمیه نوروزی

۸۰۴۱۵

مرتضی خلیقی

خلی۲۰۴۶۲

سید محمد هاشم سجادیان

۹۱۱۹

فاطمه وکیلی

۱۲۹۲۹۵۵۵۳۸

سید کمال الدین مصطفوی

ع ص ت ۳۴۰۴۴

رجبعلی اکبری

dez۵۲۵۸۶

محافظت نصیری خانقاه

۲۵۱۹۸نصی

داود اکبری

۱۱۰۷۸

عرفان نصیری

۶۳۲۲۳عصت

آیسان زینالی

عشف ۹۱۱۴۸

مرضیه لطیفی

۰۴۹۷۰لطی

مهدی زمانی

۱۳۰۶۵

مسعود حسن پور

محم۶۹۷۶

مرتضی کمساری

کمس۲۰۲۱۲

پژمان چمنی فومنی دانا

۱۰۶۱

ارزو تعمت

۴۹۹۳۲

سیداحمد موسوی لو

موس ۲۴۸۱۷

امیرعباس حسنعلی

۵۳۳۲۷

محمد فارابی خانقاهی

فار۰۶۰۷۰

حسین بابایی

۹۱۷۷۸۹۸۰۱۹

سید منصور نوابی

۷۶۶۵

ندا مثنوی

مثن۰۰۱۲۲

مونا مشکوری

۵۴۳۱۲

شهراد عالمی

۴۴۲۵

حمیدرضا صفری

صفر۱۱۴۵۵

پیام مقیمی

مقی۰۳۸۰۷

مریم حسبن پور

۹۸۲۱۶

مینا جذبی

جذب۰۰۰۳۶

داودخدایی

خذ۳۴۵

حسین میرزایی

۴۹۲۳۹

مجتبی رحیمی

۱۹۸۰۸

محمد ناصر محمد اسماعیلی

مح م۶۵۸۰۷

سمیرا ازنانی

ازن۰۰۰۶۱

حمزه کریمی

کری۸۱۷۶۶

سیدهادی موسوی راد

موس۷۰۹۰۹

محسن تقوی نیک

۲۴۹۹

سیده اعظم سجادی

سجا۱۱۱۲۵

جلال رحمانی

۹۲۱۴۵

بهمن جعفری

جعف۹۶۸۷۷

سید بدیع الزمان محمدی

محم ۱۶۲۲۹

,زهره حمزه یی

۱۵۳۶۵

حسن صالحی

صال ۱۱۲۶۶

جواد شهسواری

ع ش ک ۷۳۳۵۱

چاوش

۲۳۰۱

علی درویشی

درو۰۴۷۳۵

السا جعفری

جعف۱۵۵۴۰

رمضان عظیمی

۳۵۸

اسماعیل عین علی

۱۲۹۸

نرگس فرزانه

ع پ م ۱۲۲۹۶

مهدیه دباغی

۰۰۷۳۱دبا

احمد اسکندریان

اسک۰۲۰۸۴

علی محمدی

۵۳۴۲۰

فریدون کوزه کنانی

۰۰۱۰۶ کوز

مریم کیکاوسی

۲۵۷

انتهای خبر

0
0