رمزارز نیوز
1401/04/25
15:34
برنده‌ها و بازنده‌های رالی ۲۴ ساعته ارزهای دیجیتال!

ارز دیجیتال Lido Dao پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر شد. داده‌های کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال Lido… مطالعه مطلب ...

ارز دیجیتال Lido Dao پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر شد. داده‌های کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال Lido Dao در شبانه روز اخیر توانسته با رشدی ۱۷ درصدی در صدر لیست برترین ارزهای دیجیتال بنشیند و ارزهای دیجیتال Serum و Zcash نیز توانستند نام خود را در این لیست فهرست کنند. ارز دیجیتال Serum با ۴.۲۴٪ رشد و Zcash با ۳.۳۸٪ رشد به ترتیب مقام دوم و سوم لیست پرسودترین ارزهای دیحیتال را دارند.


پس از یک صعود کوتاه، دوباره نوبت به افت قیمت و سیر نزولی رسید و بازار ارزهای دیجیتال همچنان قرمز رنگ است. باتوجه به داده‌های بازار و در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴۵٪ افت قیمت داشته و در محدوده ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود و به دنبال آن اتریوم نیز ۱.۷۹٪ ریزش قیمتی را تجربه کرده و در محدوده هزار دلار معامله می‌شود.


اگر بخواهیم به فهرست پرضررترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت اخیر نگاهی داشته باشیم، ارز دیجیتال Convex Finance با ۹ درصد ریزش پرضررترین ارز بوده است. همچنین ارز دیجیتال Nexo با ۸ ٪ افت قیمت و Thorchain با ۷ ٪ ریزش به ترتیب دوم و سومین ارز از لیست بدترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت اخیر هستند.


انتهای خبر

0
0