اقتصاد نیوز
1402/07/15
17:00
معامله گران بورس در صف فروش

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، ۳۱ نماد صف خرید داشتند و ۹۸ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۲۷ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۹۳ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۲۴ درصدی به ۴۲۷ میلیارد تومان رسید.

گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام در روز شنبه؛

معامله گران بورس در صف فروش

کدخبر: ۶۰۲۵۶۱ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰ اقتصادنیوز: در معاملات شنبه۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، ۳۱ نماد صف خرید داشتند و ۹۸ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۲۷ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۹۳ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۲۴ درصدی به ۴۲۷ میلیارد تومان رسید.

معامله گران بورس در صف فروش

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات روز شنبه پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۶ هزار و ۸۶۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۵۲ هزار و ۸۸۵ واحد رسید.


شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افت ۶ هزار و ۷۱۰ واحد در رقم ۷۰۹ هزار و ۲۶۸ واحدی ایستاد.


شاخص کل فرابورس با ریزش ۲۴۳ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۶۸۴ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش هزار و ۶۸۹ واحدی به سطح ۱۲۷ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.


نمادهای اثرگذار بر شاخص بورس و فرابورس

امروز نمادهای شپنا، شبندر و شتران نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل پاکشو، البرز و سصفها از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.


در فرابورس نیز نمادهای وسپهر، آریا و خاور بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای تجلی، بپیوند و ساوه بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.


در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد سصفها بیشترین تراکنش را داشت و تکاردان و شپنا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز دی، بمولد و خاور بیشترین تراکنش را داشتند.


ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۳۰ هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲۲ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان بود که ۷۴ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.


ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۱۵ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۴ هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید.


صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات شنبه، ۳۱ نماد صف خرید داشتند و ۹۸ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۲۷ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۹۳ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۲۴ درصدی به ۴۲۷ میلیارد تومان رسید.


بورس

همچنین بخوانید رونمایی از رکوردداران خروج پول حقیقی / دهه خروج سهامداران خروج پرتعداد سهامداران از بورس ! رشد ۱۰ برابری خروج پول حقیقی از بورس پایان صعودی هفته / بورس تهران از بحران خارج شد؟ سهام شاخص بورس فرابورس تقاضا شاخص بورس بازار سهام ارزش معاملات صف خرید صف فروش پول حقیقی شاخص هم وزن ۱۲ مهر کپی لینک کوتاه کپی شد منبع: اقتصاد نیوز ۱ این مطلب برایتان مفید است؟

انتهای خبر

0
0