آکادمی هلاکوئی
1401/01/28
00:20
پروتکل NEAR در حال ورود به فاز FOMO!

الکس پاولوف(Alex Pavlov)، مدیرعامل و بنیانگذار پروتکل مشتقات…

الکس پاولوف(Alex Pavlov)، مدیرعامل و بنیانگذار پروتکل مشتقات دیفای اسپین (Spin) و شریک شرکت مدیریت دارایی آلگالون کپتال (Algalon Capital)، معیارهایی را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد نیر پروتکل (NEAR Protocol) در آستانه یک افزایش دیگر است.


فعالیت درون زنجیره ای، پذیرش خرده‌فروشی، رشد مخاطب، پیشرفت اکوسیستم: کاتالیزورهای فومو (FOMO) نیر


آقای پاولوف در توئیتر به قدرتمندترین محرک های نیر پروتکل، یعنی FOMO (ترس از دست دادن) اشاره کرده است.


نیر - پروتکل NEAR در حال ورود به فاز FOMO!

از نظر حجم خالص معاملات، NEAR در حال حاضر بهتر از آوالانچ (AVAX) عمل کرده است و به پیشی گرفتن از ترا (LUNA) و سولانا (SOL)و وضعیت اورهایپ آنها در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، نزدیکتر شده است.


در عین حال، ارزش بازار آن در مقایسه با نزدیکترین رقبا، پایین باقی مانده و این می تواند به عنوان نشانه ای از ارزش گذاری کمتر تعبیر شود.


همچنین، در حالی که رشد مخاطبان پلتفرم‌های اصلی غیر اتریوم(non-Ethereum) را دنبال می‌کند، شرکت تحلیلی مساری (Messari) در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) افزایش ۵۵ درصدی را به ثبت رسانده است. این رقم بالاتر از سولانا (SOL)، ترا (LUNA) و آوالانچ (AVAX) است.


این پیشرفت با افزایش چشمگیر فعالیت استیبل کوین، دیفای (DeFi) و اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps) در اکوسیستم NEAR همراه است.


۱.۳۷ میلیارد دلار قفل شده، ۲۷ پروتکل فعال: در پروتکل NEAR چه می گذرد؟


همچنین، آقای پاولوف متوجه افزایش بسیار زیادی در معیارهای تراکنش استفاده از خرده فروشی شد. در سال ۲۰۲۲، پروتکل NEAR دو کمپین عظیم جمع آوری کمک مالی را پشت سر گذاشت.


طبق آمار Dappradar، تا اواسط آوریل ۲۰۲۲ (اواخر فروردین)، NEAR تعداد ۲۷ برنامه غیرمتمرکز از انواع مختلف را فعال کرد که عمدتا به بازارها و بخش های بازی تعلق دارند.


نیر کراود (NEAR Crowd)، پاراس ۲ (Paras ۲.۰) و رف فایننس (Ref Finance)، سه اپلیکیشن محبوب از نظر تعداد کاربران هستند.


در مجموع ۱.۳۷ میلیارد دلار توسط کاربران تمام پروتکل های مبتنی بر NEAR قفل شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0