آکادمی هلاکوئی
1400/10/13
16:30
نهنگ اتریوم با ۳۸ تریلیون شیبا اینو، تعداد ۱.۳ میلیون MATIC خرید!

نهنگ اتریوم، ” لایت (Light) ” که در…

نهنگ اتریوم، ” لایت ( Light ) ” که در رتبه چهارم ویل استیتز ( WhaleStats ) قرار دارد، دارایی خود را با خرید ۱,۳۳۷,۰۰۰ رمزارز پالی گان ( MATIC )، به ارزش ۳,۳۱۵,۷۶۰ دلار افزایش داده است. طبق داده های CoinMarketCap ، پالی گان پس از شیبا اینو ( Shiba Inu ) در رتبه چهاردهم قرار دارد. در زمان انتشار این مطلب، MATIC با ۲.۴۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۲.۴۹ دلار معامله شد.


نهنگ - نهنگ اتریوم با 38 تریلیون شیبا اینو، تعداد 1.3 میلیون MATIC خرید!

داده های ارائه شده توسط WhaleStats نشان می دهد که نهنگ “لایت” همچنان بیشتر روی شیبا اینو شرط بندی می کند. این رمزارز با مضمون سگ، ۲۷.۳۱ درصد از سبد او را به خود اختصاص می دهد که مجموعا ۴,۷۰۵,۳۴۶,۸۸۷ دلار ارزش دارد.


Shiba Inu با موجودی ۳۸ تریلیون رمزارز شیبا اینو یا ۱,۲۸۵,۱۲۹,۴۷۰ دلار، در میان ذخایر رمزارز این نهنگ در صدر قرار دارد.


پورن هاب دائو ( PornHub DAO ) با ۲۰.۳۷ درصد در رتبه دوم قرار دارد، پس از آن اتریوم( Ethereum ) با ۱۳.۶۲ درصد به ارزش ۶۴۰,۸۸۶,۱۴۰ دلار، قرار دارد. این نهنگ همچنین دارای کوین های سی آر او ( CRO )، انجین کوین ( Enjin Coin )، تتر ( USDT )، رپد بیت کوین ( WBTC ) و سایر کوین ها میباشد.


نهنگ های شیبا اینو به طور پیوسته ذخایر خود را افزایش می دهند


۱۰۰ دارنده برتر Shiba Inu نیز به همین ترتیب پرتفولیوی خود را افزایش داده اند. زیرا WhaleStats افزایش ۲.۳۶ درصدی در میانگین موجودی SHIB این دسته از سرمایه گذاران را گزارش می دهد. میانگین ارزش SHIB نیز ۳.۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که حجم ۲۴ ساعته با ۵۱۹.۵۵ درصد افزایش، به ۲۱,۳۶۸,۶۴۴ دلار در زمان انتشار این مطلب رسیده است.


شیبااینو - نهنگ اتریوم با 38 تریلیون شیبا اینو، تعداد 1.3 میلیون MATIC خرید!

آدرس‌های فعال Shiba Inu در میان ۱۰۰ مورد برتر در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶.۶۷ درصد افزایش یافته است. زیرا SHIB جایگاه برتر خود را به عنوان بزرگترین پوزیشن رمزارز از نظر ارزش دلار حفظ کرده است.


شبکه Shiba Inu نیز با استقبال از بیش از ۱۱۴,۴۵۰ کاربر جدید پس از رسیدن به مرز یک میلیونی کمی بیش از یک ماه پیش، در حال رشد است و تعداد دارندگان فعلی را به ۱,۱۱۴,۴۵۰ رساند.


از نقطه نظر رشد بنیادی، بسیاری از دارندگان، تعیین کننده کلیدی آینده این دارایی هستند. Shiba Inu در حالی که قیمت حرکت بعدی خود را برای سال ۲۰۲۲ تثبیت می کند، با کاهش اندکی با ۰.۰۰۰۰۳۳۴ دلار معامله می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0