اخبار شرکت‌ها و مجامع بورسی
1401/01/21
18:28
برپایه معاملات امروز یکشنبه، ۲۱ فروردین ماه، شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۲۵ واحد افزایش، به رقم ۳۸۳ هزار و ۵۰۰ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل ب...

برپایه معاملات امروز یکشنبه، ۲۱ فروردین ماه، شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۲۵ واحد افزایش، به رقم ۳۸۳ هزار و ۵۰۰ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۵ هزار و ۳۲۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۴ هزار واحد رسید.



به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در جریان دومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۱۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۶ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.



شاخص بازار اول افزایش ۱۶ هزار و ۹۹ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۱۵ هزار و ۸۰۳ واحدی را تجربه کردند.



گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۱۱۴ هزار و ۲۶۷ معامله به ارزش ۱۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه بانک‌ها با ۳۶ هزار و ۷۷۰ معامله به ارزش ۵ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال، گروه فراورده‌های نفتی با ۳۷ هزار و ۸۴۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۳۹ هزار و ۳۵۹ معامله به ارزش ۳ هزار و ۱۱ میلیارد ریال و گروه شیمیایی با ۳۲ هزار و ۹۲ معامله به ارزش ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.



شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۷۶۵ واحد، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با ۹۰۰ واحد، شرکت ایران خودرو با ۸۶۳ واحد، بانک ملت با ۸۱۰ واحد و شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۵۳۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.



در مقابل، شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور با ۱۷۳ واحد، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با ۱۱۱ واحد، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۱۰۵ واحد، شرکت نفت پارس با ۵۸ واحد و شرکت به پرداخت ملت با ۳۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند


⏺⏺⏺⏺⤵⤵️⤵️⤵️


📣کانال اخبار مجامع

انتهای خبر

0
0