بورسینه
1401/01/30
10:15
🔹در ساعت ۱۰ جمع صف‌های خرید حدود ۴۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۴میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات...

🔹در ساعت ۱۰ جمع صف‌های خرید حدود ۴۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۴میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۶۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #وپست، #خکاوه و #چکارن به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پست بانک ایران، ۴۶میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #انرژی۱، #سکارون و #نمرینو در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۵۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۴میلیارد تومان (۱۰۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #چکارن به ۴.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«خودرو و ساخت قطعات» بااقبال‌ترین صنعت امروز با خالص خرید ۸۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۸۰میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش ۱۶میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0