آکادمی هلاکوئی
1400/05/12
15:13
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۲ مرداد)

سقوط بیت کوین تا مرز ۳۸ هزار دلار…

سقوط بیت کوین تا مرز ۳۸ هزار دلار


پس از اصلاح روز جمعه قیمت تا سطح ۳۸۳۰۰ دلار، روزهای تعطیلات آخر هفته بیت کوین با جهشی شارپی، ابتدا با قیمت ۴۲۴۰۰ دلار و سپس ۴۲۶۰۰ دلار به فروش رسید که به بالاترین سطح قیمت BTC از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) تبدیل شد.


روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) حدود ۱۳۰۰۰ دلار به ارزش این ارز افزوده شد. با این حال، خرس ها کنترل اوضاع را به دست گرفتند و آن را به پایین کشاندند. همانطور که دیروز گزارش شد در مرحله نخست، بیت کوین به زیر ۴۰۰۰۰ دلار رسید، اما این پایان کار نبود.


از آن زمان، بیت کوین همچنان در حال کاهش بود و امروز تا مرز ۳۸۰۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید که پایین ترین سطح قیمت از ۲۷ جولای (۵ مرداد) تاکنون است. به این ترتیب، ارزش بازار این ارز رمزنگاری شده پس از رسیدن به ۸۰۰ میلیارد دلار در روز یکشنبه، دوباره تا حدود ۷۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. دامیننس بیت کوین هم اکنون بالای ۴۶ درصد باقی مانده است ، زیرا اکثر آلتکوین ها نیز امروز به رنگ قرمز هستند.


آلتکوین های خونین


کوین های جایگزین نیز از ضیافت آخر هفته بی بهره نماندند اما امروز برای دومین روز متوالی به رنگ قرمز درآمده اند. اتریوم که به بالاترین سطح هفت هفته گذشته خود یعنی ۲۷۰۰ دلار رسیده بود، تاکنون بیش از ۲۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. در نتیجه این تغییرات، اتر (ETH) اکنون با قیمتی زیر ۲۵۰۰ دلار ترید می شود.


بایننس کوین هم عملکرد نسبتا خوبی داشت و با قیمت ۳۴۰ دلار را به فروش رسید. در حال حاضر، BNB پس از کاهش ۴ درصدی خود در مقیاس ۲۴ ساعته به حدود ۳۲۰ دلار کاهش یافته است.


کاردانو (۳.۵٪ -۳)، دوج کوین (۴.۴-٪)، بیت کوین کش (۳-٪) و لایت کوین (۵-٪) هم امروز عمیقا قرمز پوش شده اند. در این میان، ریپل (۵.۵-٪)، پولکادات (۶.۲-٪) و یونی سوآپ (۶.۲-٪) از دیروز ریزش بیشتری را تجربه کرده اند. چین لینک (link) تنها ارز رمزپایه بزرگ بازار است که از دیروز نسبتا بدون تغییر باقی مانده است.


بازار12 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (12 مرداد)

روند نامطلوب آلتکوین های دارای ارزش بازار پایین با کاهش ۱۱ درصدی Decred هدایت می شود. در نتیجه این کاهش قیمت، اکنون Decred با قیمت ۱۳۰ دلار ترید می شود. پس از آن نیزTelcoin (-۱۰) ، Amp (-۹) ، DigiByte (-۹) ، Siacoin (-۸) و XDC (-۷) در رتبه های بعدی قرار دارند.


اگرچه برخی از توکن ها، مانند VGX ، STX ، RUNE و EGLD امروز سبز هستند ، اما کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده در چند روز گذشته کاهش یافته است. این شاخص اکنون به ۱.۵۵۰ هزار دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0