آکادمی هلاکوئی
1400/04/31
13:50
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۳۱ تیر)

رشد ۳ هزار دلاری بیت کوین در یک…

رشد ۳ هزار دلاری بیت کوین در یک روز


چند روز قبل برای ارز رمزنگاری اول بازار خیلی خوب پیش نمی رفت. خرس ها کنترل کاملی بر بازار داشتند و این دارایی را مرتبا به پایین می کشاندند. این وضعیت روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) به اوج خود رسید و BTC برای اولین بار در حدود یک ماه گذشته سطوح زیر ۳۰۰۰۰ دلار را تاچ کرد. این روند تا جایی ادامه یافت که پایین ترین سطح قیمت در تراز ۲۹۲۰۰ دلار ثبت شد.


در این مرحله، گاوها وارد عمل شدند و مسیر حرکت این ارز را برعکس کردند. در عرض چند ساعت، بیت کوین سطح ۳۰۰۰۰ دلاری را پس گرفت و دوباره شروع به افزایش کرد. در همین حال، رویداد بزرگ B Word در شرف آغاز بود.


در این نشست آنلاین، افراد صاحب نامی چون ایلان ماسک، جک دورسی و کتی وود در مورد بیت کوین و فضای ارزهای رمزپایه گفتگو کردند. با اخبار مثبتی که مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس منتشر کرد، BTC حتی پامپ بیشتری را تجربه کرد و به ۳۲۸۰۰ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از ۱۵ جولای (۲۴ تیر) تاکنون بود.


اکنون این دارایی با چند صد دلار اصلاح همچنان بالاتر از ۳۲۰۰۰ دلار است و سرمایه بازار آن مارک ۶۰۰ میلیارد دلار را پس گرفته است.


اتر به ۲۰۰۰ دلار بازگشت


کوین های جایگزین امروز حرکات رهبر خود را دنبال کرده اند. اتریوم، پس از اعتراف ایلان به داشتن این ارز، بیش از ۷ درصد افزایش یافته و به بیش از ۲۰۰۰ دلار رسیده است.


باینس کوین نیز امروز کاملا سبز است و افزایش ۶ درصدی آن باعث شده است به مرز ۳۰۰ دلار نزدیک شود. Cardano (۵.۵٪), Ripple (۷٪), Polkadot (۸٪), Uniswap (۸٪), Bitcoin Cash (۶٪), Litecoin (۶٪) و Solana (۸٪) نیز عملکرد قابل قبولی داشته اند.


در این میان، دوج کوین با ۹٪ افزایش به حدود ۰.۲۰ دلار رسیده و چشمگیرترین عملکرد بین ۱۰ ارز برتر بازار را نشان داده است.


در بین ارزهای کوچکتر بازار، اکسی اینفینیتی با ۴۰٪ افزایش به ۲۴ دلار رسیده و بیشترین جهش را در تایم فریم یک روز ثبت کرده است. Flow (۳۲٪) ، Telcoin (۲۴٪) ، Stacks (۲۴٪) ، Polygon (۱۸٪) ، THORChain (۱۸٪) ، OKB (۱۸٪) ، Stellar (۱۶٪) و SushiSwap (۱۵٪) فقط چند نمونه از ارزهای دارای پامپ دورقمی امروز هستند.


در نهایت، سرمایه تجمعی بازار با ۷۰ میلیارد دلار افزایش در یک روز اکنون بالای ۱.۳ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0