آکادمی هلاکوئی
1400/02/14
12:34
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۴ اردیبهشت)

صعود بیت کوین تا ۵۹ هزار دلار در…

صعود بیت کوین تا ۵۹ هزار دلار


در حالی که اخیرا برخی از آلتکوین ها با قدرت رو به افزایش هستند، ارز رمزنگاری شده برتر بازار نتوانسته است دستاورد قابل توجهی کسب کند. در ۲۴ ساعت گذشته، اوضاع تا حدودی متفاوت به نظر می رسید زیرا BTC از ۵۶۰۰۰ دلار به بالاترین قیمت ۱۵ روز اخیر خود یعنی ۵۹۰۰۰ دلار رسید.


با این وجود ، خرس ها بار دیگر کنترل بازار را در دست گرفتند و این ارز رمزنگاری شده را با بیش از ۴۰۰۰ دلار کاهش به پایین ترین سطح روزانه آن در ۵۴۵۰۰ دلار (در Bitstamp) کشاندند.


با وجود اندک بهبودی که از آن زمان حاصل شده و قیمت این ارز را به حدود ۵۶۰۰۰ دلار رسانده است، BTC هنوز در مقیاس ۲۴ ساعته ۳.۵٪ کاهش را نشان می دهد. علاوه بر این، چیرگی آن بر بازار نیز همچنان در حال کاهش بوده و به ۴۶.۳ درصد رسیده است.


رکوردهایی تازه در ETH ، BNB و DOGE


دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ به لحاظ ارزش بازار طی هفته های اخیر با ثبت رکوردهای پی در پی، متمایز از سایر ارزهای بازار عمل کرده است. ۲۴ ساعت گذشته ETH به آخرین رکورد خود در حدود ۳۴۵۰ دلار رسید. با وجود اصلاح ۹۰ دلاری از آن زمان، اتر بیش از ۳۲۰٪ نسبت به سال گذشته رشد داشته است.


یکی دیگر از برترین آلتکوین های چند ماه اخیر، ارز رمزنگاری شده بومی صرافی بایننس است. بایننس کوین روز گذشته با لمس ۶۸۰ دلار، تازه ترین رکورد خود را به ثبت رساند و ارزش بازار آن برای اولین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد. لایت کوین و چین لینک نیز امروز به رنگ سبز هستند. از طرف دیگر ، Ripple (-۷.۵)) ، Cardano (-۱.۵)) ، Polkadot (-۴)) ، Uniswap (-۵.۵ C) و Bitcoin Cash (-۳)) شاهد کاهش قیمت بوده اند.


بازار 14 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (14 اردیبهشت)بازار 14 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (14 اردیبهشت)

دوج کوین نیز با ادامه دادن تحولات چشمگیر اخیر خود به بالای ۰.۴۵ دلار رسید.


در لیست ۱۰۰ ارز برتر بازار، امروز Waves با ۷۰ درصد رشد و رسیدن به مرز ۴۰ دلار چشمگیرترین عملکرد را داشته است. THORChain (۱۹٪), Ethereum Classic (۱۵٪), OMG Network (۱۴٪), Flow (۱۰٪) و Avalanche (۱۰٪) نیز در رتبه های بعد قرار دارند.


در مقابل، Fantom (-۱۰٪) ، Polygon (-۹٪), Holo (-۸٪), Ravencoin (-۸٪) و Dent (-۸٪) تاحدودی ریزشی بوده اند.


در نهایت، ارزش کل بازار رمزنگاری به ۲.۳ میلیارد دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0