آکادمی هلاکوئی
1401/05/13
22:40
متا قابلیت NFT اینستاگرام را در ۱۰۰ کشور عرضه می کند

علیرغم شک و تردیدهای رایج در مورد NFTها،…

علیرغم شک و تردیدهای رایج در مورد NFTها، متا در حال افزایش دو برابری این فناوری است. بزرگ‌ترین شرکت رسانه‌های اجتماعی جهان روز پنجشنبه اعلام کرد که ویژگی‌های کلکسیونی دیجیتالی را که اخیرا در اینستاگرام به صورت آزمایشی اجرا کرده است را به ۱۰۰ کشور در آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکا گسترش خواهد داد.


طبق اعلام، این ویژگی جدید به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد دارایی‌های NFT خود را با اتصال کیف پول دیجیتال در اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. این توسعه در ابتدا از اتریوم، پالیگان و NFT های فلو پشتیبانی می کند و اینستاگرام قصد دارد به کاربران اجازه دهد به Rainbow، متامسک، تراست ولت، کیف پول کوین بیس و Dapper Wallet متصل شوند. همچنین این ویژگی هیچ هزینه مرتبطی نخواهد داشت.


متا، غول رسانه‌های اجتماعی که قبلا فیس‌بوک نامیده می‌شد، در اکتبر گذشته(مهر ۱۴۰۰) هنگامی که برای کمک به رشد متاورس تغییر نام داد، اولین حرکاتی را نشان داد که آماده پذیرش Web۳ است. این شرکت ۱۰ میلیارد دلار برای بازوی متاورس خود، Reality Labs خرج کرده و ۱۰۰۰ کارمند را استخدام کرده است، اما برنامه های Web۳ آن عمدتا مخفی مانده است. مدیر عامل شرکت، مارک زاکربرگ، قبلا در مورد برنامه ریزی برای پشتیبانی از NFT صحبت کرده بود و در ماه می(اردیبهشت) این شرکت شروع به عرضه برای سازندگان منتخب در ایالات متحده کرد.


هنوز تایید نشده که که آیا متا قصد دارد این ویژگی را در اروپا راه اندازی کند یا خیر، یا اینکه قصد دارد از NFT ها در سایر بلاک چین ها مانند سولانا پشتیبانی کند. متا یکی از چندین بازیگر بزرگ فناوری است که با رشد فناوری به NFT ها علاقه نشان می دهد و به دنبال شرکت هایی مانند توییتر و ردیت است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptobriefing



انتهای خبر

0
0