آکادمی هلاکوئی
1401/06/22
20:00
بازار ان اف تی Rarible با Immutable شریک می شود تا محصولات NFTهای بازی خود را گسترش دهد

بازار ان اف تی Rarible از پروتکل مقیاس‌پذیری…

بازار ان اف تی Rarible از پروتکل مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم، Immutable X، استفاده کرد تا به کاربران اجازه دهد NFT‌های Gods Unchained، Guild of Guardians، Illuvium و دیگر بازی‌های محبوب مبتنی بر بلاک چین را که بر روی Immutable X ساخته شده‌اند، خرید و فروش کنند.


الکس سالنیکوف، یکی از بنیانگذاران Rarible، به The Block گفت، این اولین ورود Rarible به فروش NFT های بازی نیست، زیرا دارایی های بازیها در Polygon و Solana قبلا در این پلتفرم موجود بوده است. با این حال، ادغام Rarible با Immutable X دارایی‌هایی را از یکی از محبوب‌ترین پروتکل‌های بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، و همچنین دارایی‌هایی از برخی از قدیمیترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین مانند Gods Unchained را به پلتفرم NFT اضافه می‌کند.


سیستم داده‌های The Block نشان می‌دهد در حالی که Gods Unchained هرگز محبوبیت بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین مانند Axie Infinity یا Sorare را به دست نیاورد، بازی کارتی رقابتی در ژانویه سال جاری شاهد اوج حجم معاملات در ۶.۳۲ میلیون دلار بود.


20220913 194853 - بازار ان اف تی Rarible با Immutable شریک می شود تا محصولات NFTهای بازی خود را گسترش دهد

Immutable X که توسط شرکت بازی های بلاک چین Immutable ایجاد شده است، به NFT ها اجازه می دهد تا به سرعت و با کارمزد تراکنش اسمی فروخته شوند. Immutable X تمرکز ویژه‌ای بر دارایی‌های بازی مبتنی بر بلاک چین دارد و غول توزیع بازی‌های ویدیویی GameStop تصمیم گرفته است از این پروتکل برای بازار NFT خود استفاده کند.


بازار Rarible اکنون رقیب قوی‌تری برای شرکت‌هایی مانند Fractal است که توسط بنیانگذار Twitch، جاستین کان، و دیگر بازارهای NFT متمرکز بر بازی راه‌اندازی شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0