رمزارز نیوز
1401/05/31
11:36
۵ ارز دیجیتالی که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر بگیرند!

ارزش شاخص S&P ۵۰۰ هفته گذشته پس از نشست ماه جولای فدرال رزرو به بهبود چهار هفته‌ای خود پایان داد که نشان… مطالعه مطلب ...

ارزش شاخص S&P ۵۰۰ هفته گذشته پس از نشست ماه جولای فدرال رزرو به بهبود چهار هفته‌ای خود پایان داد که نشان می‌دهد افزایش نرخ بهره بانک مرکزی تا زمانی که تورم کنترل شود، ادامه خواهد داشت.


به گزارش سایت کوین تلگراف، به دلیل همبستگی S&P ۵۰۰ با بیت کوین، در ۱۹ آگوست شاهد کاهش شدید قیمت بیت کوین بودیم. سایر رمزارزها نیز با کاهش همراه بودند اما باید دید خریداران از این فرصت برای ورود استفاده می‌کنند یا خیر.


تحلیل قیمت بیت کوین به تتر (BTC/USDT)

بیت کوین در تاریخ ۱۷ آگوست به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۲۲,۸۶۴ دلاری رسید و سپس به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یعنی ۲۲,۳۱۸ دلاری سقوط کرد.


نمودار روزانه (BTC/USDT) شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده منفی قرار دارد که نشان‌دهنده دست بالای فروشندگان است. این می‌تواند احتمال شکستن کندل قیمت به زیر خط حمایت کانال را افزایش دهد. اگر این اتفاق بیفتد، منطقه حمایتی حیاتی ۱۸۶۲۶ تا ۱۷۶۲۲ دلار مورد تهدید قرار می‌گیرد.


برای جلوگیری از این وضعیت، خریداران باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک برده و حفظ کنند. اگر این کار انجام شود، بیت کوین به تتر (BTC/USDT) می‌تواند به سمت خط مقاومتی کانال قیمتی افزایش یابد.


با این حال خریداران به شدت از خط حمایت کانال دفاع می‌کنند، اما میانگین‌های متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو منفی نشان می‌دهند که هر چه قیمت بالاتر رود، تعداد فروشندگان بیشتر می‌شود.


تحلیل قیمت بایننس به تتر (BNB/USDT)

بایننس کوین از مقاومت ۳۳۸ دلار سقوط کرد، اما خریداران با موفقیت از خط حمایتی در ۲۷۵ دلار دفاع کردند. این نشان‌دهنده این است که خریداران به کاهش قیمت‌ها به عنوان یک فرصت خرید نگاه می‌کنند.


نمودار روزانه (BNB/USDT) هر افزایش مجدد قیمت می‌تواند بر روی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۳۰۱ دلار با مقاومت مواجه شود. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، فروشندگان دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به زیر ۲۷۵ دلار بکشانند. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی در محدوده بین ۱۸۳ تا ۳۳۸ دلار در نوسان باشد.


برعکس، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، این جفت ممکن است تا ۳۳۸ دلار افزایش یابد.


تحلیل قیمت ایاس به تتر (EOS/USDT)

ایاس یک الگوی قیمتی سر و شانه صعودی معکوس را شکل داده است. خریداران در ۱۷ آگوست قیمت را به بالای مقاومت ۱.۴۶ دلار رساندند، اما کندل روزانه نشان از فشار فروش در سطوح بالاتر دارد.


نمودار روزانه (EOS/USDT) سپس فروشندگان قیمت را به زیر سطح ۱.۴۶ دلار در ۱۹ اوت بازگرداندند، اما یک نشانه مثبت این است که خریداران اجازه ندادند قیمت این جفت ارز در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۲ دلار) باقی بماند. این نشان می‌دهد که سطوح پایین‌تر، خریداران را جذب می‌کند.


اگر خریداران قیمت را بالای ۱.۴۶ دلار حفظ کنند، قیمت می‌تواند افزایش یابد و جفت ارز ممکن است تا ۱.۸۳ دلار صعود کند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱.۲۴ دلار برسد، این دیدگاه مثبت می‌تواند باطل شود.


تحلیل قیمت کوانت به تتر (QNT/USDT)

بررسی نمودار کوانت به تتر نشان می‌دهد که قیمت در یک روند صعودی کوتاه مدت قرار دارد. این اتفاق پس از آن رخ داد که خریداران افت قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را خریداری کردند و در تلاش هستند تا حرکت صعودی را از سر بگیرند.


اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۱۱۱ دلار باقی بماند، نشان می‌دهد که اصلاح قیمت‌ها ممکن است به پایان رسیده باشد. از نگاه صعودی قیمت می‌تواند ابتدا تا ۱۲۴ دلار افزایش یابد و سپس مقاومت مهم ۱۳۳ دلاری را دوباره آزمایش کند. هدف بعدی خریداران می‌تواند جایی بین ۱۵۴ تا ۱۶۲ دلار باشد.


نمودار روزانه (QNT/USDT) بر خلاف این فرض، اگر قیمت نتواند بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، هدف قیمتی می‌تواند ۹۸ دلار و سپس ۷۹ دلار باشد.


تحلیل قیمت چیلیز به تتر (CHZ/USDT)

چیلیز در ۱۸ آگوست تا ۰.۲۳ دلار افزایش یافت و شاخص قدرت نسبی (RSI) را وارد قسمت اشباع خرید کرد. این اتفاق ممکن است معامله‌گران کوتاه مدت را وسوسه کند تا سود خود را بیرون بکشند و قیمت را به زیر سطح شکست ۰.۲۰ دلار بازگرداند.


نکته مثبت جزئی این است که خریداران تلاش می‌کنند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۰.۱۷ دلار دفاع کنند و قیمت را به بالای ۰.۲۰ دلار برگردانند. برخلاف این فرض، اگر قیمت نتواند به بالای ۰.۲۰ دلار برسد، نشان از آن دارد که فروشندگان در حال فروش هستند.


نمودار روزانه (CHZ/USDT)

انتهای خبر

0
0