مبین تحلیل
1400/03/09
21:00
#کدالبان 🔸 #ولساپا: انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات 300 میلیارد تومانی جهت خرید اقساطی کالا از پذیرندگان دیجی پی 🔸 #وپخش: این شرکت 60 روز زمان دارد...

#کدالبان



🔸 #ولساپا: انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی جهت خرید اقساطی کالا از پذیرندگان دیجی پی



🔸 #وپخش: این شرکت ۶۰ روز زمان دارد تا افزایش سرمایه ۲۵٪ از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و ۹۸٪ از محل سود انباشته.



🔸 #فخوز: شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از شرکت های زیرمجموعه فخوز در سال مالی ۱۳۹۹، فروش ۳۴۷۱ میلیارد تومانی رو ثبت کرد و نیز بهای تمام شده این شرکت مبلغ ۲۵۳۰ میلیارد تومان میباشد.تقریبا تمام سود ۸۰۴ میلیارد تومانی شرکت ناشی شده از عملیات اصلی شرکت میباشد . این سود نسبت به مدت مشابه رشد ۳۰۳٪ را داشته است.



🔸 #خمحرکه: این شرکت در سال مالی۹۹، مبلغ ۱۶۷۵ میلیارد تومان فروش داشته است. بهای تمام شده ۱۴۷۲ میلیارد تومان بوده است. تقریبا تمامی ۱۷۶ میلیارد تومان سود شرکت، ناشی شده از عملیات اصلی شرکت میباشد. نرخ رشد سود خالص شرکت ۲۷۲٪ میباشد. سود هر سهم شرکت ۳۰ تومان میباشد و قیمت فعلی تابلو ۳۵۰ تومان است.



🔸 #بنیرو: درآمد عملیاتی سالانه شرکت با رشد ۴۸٪ به مبلغ ۵۸۴ میلیارد تومان رسید و بهای تمام شده با رشد۱۹٪ به ۳۱۷ میلیارد تومان رسید. تقریبا تمام سود ۲۲۸ میلیارد تومان شرکت، سود عملیاتی میباشد که رشد ۱۳۱٪ نسبت به مدت مشابه است. قمت فعلی تابلوی سهم ۱۴۰۰ تومان و سود هر سهم ۱۵۲ تومان میباشد.



🔸 #توریل: درآمد عملیاتی شرکت با رشد ۷۲٪ نسبت به مدت مشابه به مبلغ ۹۴۰ میلیارد تومان رسید و بهای تمام شده نیز با رشد ۸۵٪ به مبلغ ۷۹۰ میلیارد تومان رسید. تقریبا ۶۰٪ سود خالص شرکت ناشی شده از درآمدهای سرمایه گذاری است که سود یکبار تکرار است. مبلغ سود خالص ۳۲۰ میلیارد تومان میباشد.



🔸 #قمرو: نرخ شکر سفید درب کارخانه ۷۶٪ افزایش یافت به مبلغ ۱۱۵۰۰ تومان در هرکیلو رسید. ۷۰٪ فروش محصولات این شرکت ، شکر سفید میباشد.



🔸 #کقزوی: این شرکت مقداری از زمین و ساختمان های خود را از طریق مزایده واگذار کرد. سود ناشی شده از این واگذاری مبلغ ۷۰ میلیارد تومان میباشد که خریدار این املاک طلبکار شرکت بود.



🔸 #کرمجان: افزایش سرمایه از ۷ به ۷۰ میلیارد تومان معادل ۹۰۰٪ به تصویب هیئت مدیره رسید. ۷۶۰٪ این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین است و مابقی از محل آورده سهامداران.



➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0