آکادمی هلاکوئی
1401/01/04
14:20
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۴ فروردین)

پس از آغاز نه چندان خوشایند سال جدید…

پس از آغاز نه چندان خوشایند سال جدید میلادی، احساسات صعودی کم کم به بازارهای کریپتو باز می گردد. عملکرد بهتر ارزهای دیجیتال جایگزین در روزهای اخیر، نشان دهنده تمایل بیشتر معامله گران به ریسک است.


بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) طی ۲۴ ساعت گذشته عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داده اند. رمزارز اول بازار با بهبود ۵.۵۶ درصدی در طول یک هفته گذشته، موفق شد موضع خود بالای مارک ۴۰ هزار دلاری را حفظ کند. در حال حاضر این ارز با قیمت ۴۳۱۳۷ دلار و ارزش بازاری معادل ۸۱۸.۴۵ میلیارد دلار درحال معامله شدن می باشد.


برخی از تحلیلگران انتظار دارند که قیمت رمزارز اول بازار در کوتاه مدت در محدوده ای بالاتر باقی بماند. به لحاظ تکنیکال نیز اندیکاتورهای کوتاه مدت در نمودارهای بیت کوین رو بهبود قرار دارند.


از سوی دیگر، بهره باز یا مجموع قراردادهای معوق در بازار آتی بیت کوین، در چند ماه گذشته تثبیت شده است. بر اساس گزارش Arcane Research، این می تواند نشان دهنده لیکوئید شدن کمتر پوزیشن ها باشد زیرا بیت کوین در یک بازه قیمتی محدود معامله می شود.


در ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت در میان آلتکوین ها نیز مساعد و رضایت بخش بوده است. قیمت اتریوم، از دیروز ۳.۴۳٪ افزایش یافته و اکنون در حدود ۳۰۵۶ دلار قرار دارد. همانطور که قبلا در گزارش ها گفتیم، کاردانو امروز با عملکردی چشمگیر توجه سرمایه گذاران را بار دیگر به سمت خود جلب کرد. ADA با حدود ۱۷ درصد رشد در تایم فریم روزانه موفق شد از تراز ۱ دلار عبور کرده و به سطح فعلی خود یعنی ۱.۱۳ دلار برسد.


بازار4 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (4 فروردین)

سولانا با رشد ۷.۴۵ درصدی در جایگاه دوم میان ۱۰ ارز برتر ایستاده است. دوج کوین و شیبااینو، دو میم کوین محبوب بازار نیز امروز به ترتیب ۱۲ و ۶.۳۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۰.۱۳ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار معامله می شوند.


نکته جالب توجه امروز، رمز ارز ایپ کوین (APE) است که با ۱۵ درصد رشد دیگر، دستاورد هفتگی خود را به بیش از ۱۲۹۰ درصد رشد رسانده است. این ارز اکنون با قیمت ۱۳.۹۱ دلار ترید می شود.


اتریوم کلاسیک (۸.۱۱-٪)، لئو (۲.۵۲-٪)، ویوز (۱.۰۱-٪) و هلیوم (۲.۱۹-٪) چند نمونه از ارزهای ریزشی امروز هستند.


در نهایت، ارزش بازار ارزهای رمزنگاری امروز به ۱.۹۶۴ تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن ۴۱.۷٪ است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0