آکادمی هلاکوئی
1401/03/13
17:40
تحلیل تکنیکال Kadena (KDA)؛ جمعه ۱۳ خرداد

قیمت کادنا(KDA) در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۱۰…

قیمت کادنا(KDA) در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۱۰ دلار افزایش یافته است که طبق گفته CoinMarketCap، افزایش قیمت تقریبی ۲.۷۹ درصدی است.


قیمت KDA نیز در هفت روز گذشته اندکی افزایش یافته است و یک رشد کوچک ۱.۴۱ درصدی را تجربه کرده است. نمودار ۲۴ ساعته عملکرد هفتگی حرکت قیمت KDA را به سمت مثبت سوق داده است.


از نظر عملکرد KDA، در برابر اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) تقویت شده است. در زمان نوشتن این مقاله هر KDA، معادل ۰.۰۰۰۰۶۹۲۷ BTC یا ۰.۰۰۱۱۵۹ ETH ارزش دارد. این در زمان افزایش ۱.۴۷ درصدی در BTC و افزایش ۳.۶۷ درصدی در ETH است.


ارزش بازار KDA در حال حاضر ۳۸۶,۶۰۸,۸۸۱ دلار در فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های ارزهای دیجیتال CoinMarketCap در رتبه ۹۸ قرار دارد. حجم معاملات روزانه KDA با کاهش ۳۶.۶۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته روبرو شده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته برای KDA اکنون ۱۴,۴۷۴,۶۶۸ دلار است.


00 KDA 300x161 - تحلیل تکنیکال Kadena (KDA)؛ جمعه 13 خرداد

با نگاهی به نمودار روزانه KDA/USDT، با کاهش حجم معاملات در چند روز گذشته، فعالیت معاملاتی در اطراف این رمزارز نسبتا ثابت شده است. رابطه بین خط RSI و RSI SMA نیز عدم قطعیت و تثبیت را نشان می دهد زیرا این دو خط قادر به جدا شدن از یکدیگر نیستند.


میانگین متحرک نمایی یا EMA ۲۰ همچنان در زیر ۵۰ EMA قرار دارد، که نشانه این است که رمزارز در یک چرخه نزولی قرار دارد. در نهایت، به نظر می رسد ۲۰ EMA به عنوان مقاومتی برای قیمت KDA عمل می کند، زیرا قیمت آن از ابتدای آوریل(فروردین) قادر به عبور از خط نیست.


اگر فعالیت معاملاتی ثابت بماند، می‌توانیم شاهد کاهش قیمت KDA باشیم زیرا خط ۲۰ EMA دارای شیب منفی است. قیمت KDA پس از آن می تواند به حدود ۱.۵۶ دلار کاهش یابد یا حتی اگر زیر خط ۲۰ EMA باقی بماند، یک کف سطحقیمتی جدید ایجاد کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0