تحلیل برای سود
1400/07/22
16:10
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷 #لخزر 🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه 🔹توضیح: در شرکت صنعتی پارس خزر، افزایش سرمایه از مبلغ 151،200...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:



🔷 #لخزر


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت صنعتی پارس خزر، افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵۱،۲۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۹۰۷،۲۰۰ میلیون ریال ( ۵۰۰ درصد افزایش) از مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته، به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت، کاهش هزینه های مالی شرکت ، افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت ، حذف فاصله بین مبلغ سرمایه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقاء در تابلو فرعی بازار اول سازمان مذکور و نیز تسهیل عملیات نقل و انتقال سهام شرکت در بازار بورس و اوراق بهادار، از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.




🔷 #وجامی


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت سرمایه گذاری جامی، افزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ۴۷۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۵۷ درصد افزایش) از محل سود انباشته، به منظور صلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری، از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.




🔷 #وثوق


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت سرمایه گذاری وثوق امین، افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به ۳۲۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۲۸ درصد افزایش) از محل سود انباشته، به منظور صلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه گذاری، از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.


.




🔷 #وصنا


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران، افزایش سرمایه از مبلغ ۲،۷۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به ۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۸۵ درصد افزایش) از محل سود انباشته، به منظور صلاح ساختار مالی، از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.




🔷#غمارگ


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (اتمام تعهدات قبلی)


🔹توضیح: شرکت مارگارین که در گذشته مبلغ ۱۶.۵۸۰.۰۰۰ یورو معادل ۸۲۲ میلیارد ریال بابت خرید ۲۲.۵۰۰ تن روغن خام محصول کشور روسیه به شرکت‌های خارجی Rain Trade قزاقستان و Green Trade ترکیه پرداخت کرده و مقدار ۶.۵۴۴ تن به ارزش ۴.۹۳۶.۲۳۶ یورو روغن خام دریافت کرده بود در ادامه به دلیل افزایش نرخ مواد اولیه الباقی سفارش را کنسل کرد. از این بابت ۱۱.۶۱۳.۷۶۴ یورو امروز با عاملیت بانک کارآفرین معادل مبلغ ریالی ۵۶۵ میلیارد ریال عودت و در تاریخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۰ رفع تعهد گردید.




🔷 #دلقما


🔹موضوع: دریافت مجوز افزایش نرخ


🔹توضیح: شرکت داروئی و بهداشتی لقمان مجوز افزایش ۴ قلم دارو را از ۱۳۲،۶۳۳ به ۱۶۰،۹۳۰ ریال از سوی سازمان غذا و دارو دریافت نمود.




🔷 #شبصیر


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به ۲،۴۶۵،۶۹۸ میلیون ریال ( ۳۹۳ درصد افزایش) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، به منظور صلاح ساختار مالی، از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.

انتهای خبر

0
0