رمزارز نیوز
1401/03/12
14:30
جزییات سرمایه‌گذاری میلیونی بایننس!

بایننس لبز، واحد سرمایه‌گذاری غول رمزارزی بایننس، با مشارکت سرمایه‌گذاران جهانی از جمله DST Global Partners و… مطالعه مطلب ...

بایننس لبز، واحد سرمایه‌گذاری غول رمزارزی بایننس، با مشارکت سرمایه‌گذاران جهانی از جمله DST Global Partners و Breyer Capital، صندوقی را به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار راه‌اندازی کرده تا به پیشرفت نوآوری‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال، وب ۳ و بلاکچین، کمک کند.


مدیرعامل بایننس با به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در مورد تسریع پذیرش اکوسیستم کریپتو، اهمیت ارتباط بین ارزش‌ها، مردم و اقتصادها را آشکار کرد:


هدف توافقات برای صندوق سرمایه‌گذاری جدید، کشف و حمایت از پروژه‌ها و توسعه‌دهندگان با پتانسیل ایجاد و هدایت وب ۳ در سراسر دیفای، NFT، بازی‌ها، متاورس، شبکه‌های اجتماعی و… است.


بایننس لبز در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۱۰۰ پروژه در سطح جهان سرمایه‌گذاری کرده است. برخی از شرکت‌های برجسته در کارنامه آن عبارتند از؛ وان اینچ، اکسی اینفینیتی، پالیگان وسندباکس. نکته جالب این که، بایننس لبز در سال ۲۰۱۸، ۳ میلیون دلار در بلاکچین لایه صفرم ترا نیز سرمایه‌گذاری کرده بود.


کن لی (Ken Li)، مدیر اجرایی سرمایه‌گذاری بایننس لبز، گفته که ۱۴ پروژه در فصل ۴ برنامه رشد و سرمایه‌گذاری اولیه این شرکت می‌کنند و اولین بودجه را از صندوق جدید دریافت خواهند کرد.


انتهای خبر

0
0