رمزارز نیوز
1401/02/31
14:01
کدام ارزها مثل لونا سقوط می‌کنند؟

الکس ماشینسکی، مدیرعامل پلتفرم وام‌دهی رمزارزی سلسیوس (Celsius) معتقد است که فروشندگان فرصت‌طلب در وال‌استریت… مطالعه مطلب ...

الکس ماشینسکی، مدیرعامل پلتفرم وام‌دهی رمزارزی سلسیوس (Celsius) معتقد است که فروشندگان فرصت‌طلب در وال‌استریت مسئول عملکرد منفی قیمت‌ها در بازار کریپتو هستند. ماشینسکی این فروشندگان را به کوسه‌هایی تشبیه کرده که بوی خون را در آب حس می‌کنند و باعث بی‌ثباتی پروژه‌های رمزارزی می‌شوند.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت سلسیوس (CEL) از اوج ۸٫۰۵ دلاری خود به ۰٫۷۶ دلار سقوط کرده که یک افت بیش از ۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.


به دنبال افت قیمتی سلسیوس، برخی از کاربران ادعا کردند که این پلتفرم با کاهش قیمت CEL، دارایی‌های آنها را لیکویید کرده است. در پاسخ به این ادعاها، ماشینسکی گفت که CEL تحت تاثیر سقوط گسترده بازار کریپتو، به دلیل سقوط پروژه ترا قرار گرفته است.


به گفته ماشینسکی، یک فشار عمدی از سوی فروشندگان وال‌‌استریت برای کسب سود از طریق تشدید مشکلات بازار کریپتو وجود دارد. ماشینسکی می‌گوید:


آنها لونا را از پا درآوردند. آنها تتر، میکر و بسیاری از شرکت‌های دیگر را هم امتحان کردند. فقط ما نیستیم.


ماشینسکی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا منظورش تنظیم‌کننده‌ها یا صندوق‌هایی است که شایعه شده به ترا حمله کرده‌اند، گفت:


این ربطی به مقررات ندارد. مقصر فقط فروشنده‌ها هستند.


ماشینسکی در ادامه به اعضای جامعه اطمینان داد که سلسیوس همیشه به نفع جامعه کار می‌کند.


انتهای خبر

0
0