آکادمی هلاکوئی
1400/01/28
12:30
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۸ فروردین)

بیت کوین تراز ۶۲ هزار دلار را پس…

بیت کوین تراز ۶۲ هزار دلار را پس می گیرد


پس از آخرین رکورد ثبت شده در اوایل هفته در تراز ۶۵۰۰۰ دلار، ارز رمزنگاری شده برتر بازار مسیر حرکت خود را معکوس کرد و به تدریج رو به کاهش گذاشت.


همانطور که گزارش کردیم، ترکیه استفاده دارایی های دیجیتال به عنوان یک ابزار پرداخت را ممنوع خواهد کرد. پس از انتشار این خبر، قیمت اولین ارز رمزنگاری شده بازار بیش از ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد.


این اتفاق منجر به افت روزانه قیمت تا بیش از ۶۰۰۰۰ دلار شد (در Bitstamp). با این حال، گاوها کنترل را بار دیگر به دست گرفتند و اجازه شکست قیمت زیر این سطح را ندادند. درست برعکس، از آن زمان BTC تقریبا ۲۰۰۰ دلار جهش کرده و در حال حاضر بالاتر از ۶۲۰۰۰ دلار قرار گرفته است.


اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از آن هستند که اولین موانع مقاومت در برابر صعود بیت کوین در سطوح ۶۲۵۰۰ دلار ، ۶۳۷۶۶ دلار و رکورد ۶۵۰۰۰ دلاری قرار دارد. در مقابل، در صورت ریزش قیمت، این دارایی می تواند به سطوح حمایتی ۶۱۷۸۰ دلار و ۶۰۰۰۰ دلار تکیه کند.


بازگشت بیت کوین کش به جمع ۱۰ ارز برتر


بیشتر کوین های جایگزین بازار با کاهشی چشمگیر، عملکرد دیروز BTC را تقلید کردند. با این حال، امروز اکثرا در فضای سبز رنگ قرار گرفته اند. دیروز اتریوم بیش از ۱۵۰ دلار افت کرد اما با ۳٪ جهش به رکورد ۲۵۰۰ دلاری خود نزدیک شد.


بایننس کوین که دیروز پانزدهمین دوره سه ماهه توکن سوزی خود را پشت سر گذاشت، به زیر ۵۳۰ دلار رسید. با این حال، BNB بیش از ۵٪ رشد داشته و اکنون با قیمتی حدود ۵۴۰ دلار معامله می شود. Ripple (۱٪) ، Cardano (۲٪) ، Polkadot (۲٪) و Uniswap (۱.۵٪) نیز به رنگ سبز هستند. لایت کوین و چین لینک نیز به ترتیب با ۱۳ درصد و ۶ درصد افزایش به ۳۲۳ و ۴۳ دلار رسیده اند.


دوج کوین عملکرد چشمگیر خود را ادامه داد و اکنون بالای ۰.۳ دلار معامله می شود. روز گذشته این میم کوین محبوب به بیش از ۰.۴ دلار و بالاترین رکورد تاریخی خود رسید.


بازار 28 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (28 فروردین)بازار 28 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (28 فروردین)

بیت کوین کش نیز با افزایش چشمگیر ۲۵ درصدی خود در تایم فریم ۲۴ ساعته، بهترین عملکرد را بین ارزهای رمزپایه دارای ارزش بازار زیاد نشان داده است. در نتیجه این تحولات، BCH با مارک قیمت ۱۱۵۰ دلار مجددا به جمع ۱۰ ارز برتر بازار وارد شد.


Siacoin (۷۶٪), Nano (۷۰٪), Ethereum Classic (۵۰٪), Verge (۴۵٪), Vechain (۴۱٪), DigiByte (۳۵٪), Neo (۲۰٪), Ankr (۲۰٪) و Zilliqa (۲۰٪) نیز امروز صعودی بوده اند.


در نهایت، ارزش بازار تجمعی کل دارایی های رمزنگاری از روز گذشته ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0