رمزارز نیوز
1400/12/02
11:37
این ۵ رمزارز این هفته پتانسیل رشد دارند!

تجمع گسترده سربازان، هواپیماهای جنگی، تجهیزات و مانورهای نظامی گسترده روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین، ترس از حمله احتمالی در چند… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


۱. بیت کوین (BTC) ۲. لئو (LEO) ۳. دیسنترالند (MANA) ۴. کلایتن (KLAY) ۵. تزوس (XTZ) تجمع گسترده سربازان، هواپیماهای جنگی، تجهیزات و مانورهای نظامی گسترده روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین، ترس از حمله احتمالی در چند روز آینده را افزایش داده است. این موضوع باعث افزایش فروش بیت کوین و سقوط قیمت آن به زیر سطح حمایتی قوی ۳۹،۶۰۰ دلاری شده است.


به گزارش سایت کوین تلگراف، با این حال، به نظر می‌رسد هنوز پرتو امیدی برای سرمایه‌گذاران کریپتو وجود دارد. داده‌های شرکت گلس‌نود (Glassnode) نشان می‌دهند که بیش از ۶۰ درصد عرضه بیت کوین بیش از یک سال است که در هیچ تراکنشی استفاده نشده است. این نشان می‌دهد که هودلرهای بلندمدت، موقعیت‌های خود را در شرایط نزولی بازار ترک نمی‌کنند.


top-5-cryptos-btc-leo-mana-klay-xtz

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته. حال، سوالی که وجود دارد این است که آیا بیت کوین و آلت ‌کوین‌ها می‌توانند بهبود یابند و خرس‌های مهاجم را شکست دهند؟ برای پاسخ به این سوال، بیایید نمودار ۵ ارز دیجیتال برتر را که ممکن است این هفته در یک رالی بهبود شرکت کنند، بررسی کنیم.


۱. بیت کوین (BTC)

شکست خریداران در دفاع از حمایت قوی ۳۹،۶۰۰ دلاری نشان می‌دهد که بیت کوین همچنان با فروش قوی از سوی خرسها مواجه است. میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه (۴۱،۱۹۳ دلار) شروع به کاهش کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به محدوده منفی سقوط کرده است که نشان می‌دهد خرس‌ها دست برتر را دارند.


top-5-cryptos-btc-leo-mana-klay-xtz

نمودار روزانه BTC/USDT. اگر قیمت زیر ۳۹،۶۰۰ دلار باقی بماند، فروش می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و جفت BTC/USDT به محدوده ۳۶،۲۵۰ دلار تا ۳۵،۵۰۷ دلار سقوط کند. انتظار می‌رود گاوها به شدت از این منطقه دفاع کنند؛ زیرا کاهش قیمت به کمتر از آن می‌تواند مسیر را برای آزمایش مجدد سطح ۳۲،۹۱۷ دلار هموار کند.


در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد و به سرعت به بالای ۳۹،۶۰۰ دلار برسد، انباشت قوی در سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهد. گاوها سپس سعی خواهند کرد قیمت را به بالاتر از EMA ۲۰ روزه برسانند. گاوها باید مانع بالاسری ۴۵،۸۲۱ دلار را از میان بردارند تا یک حرکت صعودی جدید شروع شود.


۲. لئو (LEO)

ارز دیجیتال لئو از زمانی که در ۸ فوریه به بالاترین سطح تاریخی خود در ۸٫۱۴ دلار رسید، در حال اصلاح است. خرس‌ها قیمت را به زیر فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد در ۵٫۷۴ دلار رساندند، اما گاوها به شدت از EMA ۲۰ روزه (۵٫۴۵ دلار) دفاع می‌کنند.


top-5-cryptos-btc-leo-mana-klay-xtz

نمودار روزانه LEO/USD. افزایش EMA ۲۰ روزه و RSI در قلمرو مثبت نشان می‌دهد که گاوها یک برتری خفیف دارند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۶٫۲۴ دلار برسانند، جفت LEO/USD می‌تواند حرکت صعودی را از سر بگیرد. در چنین شرایطی، قیمت این جفت می‌تواند تا ۷ دلار هم افزایش یابد.


در مقابل، اگر گاوها نتوانند بازگشت فعلی را حفظ کنند، خرس‌ها از فرصت استفاده کرده و سعی می‌کنند این جفت را به زیر EMA ۲۰ روزه بکشند. اگر آنها موفق شوند، احساسات ممکن است نزولی شده و این جفت به سطح اصلاحی ۶۱٫۸ درصد در ۵٫۱۸ دلار سقوط کند.


۳. دیسنترالند (MANA)

قیمت دیسنترالند در ۱۶ فوریه از خط روند نزولی پایین‌تر رفت که نشان می‌دهد احساسات همچنان نزولی است. خرس‌ها قیمت را به پایین‌تر از میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه (۲٫۸۳ دلار) کشیده‌اند که راه را برای کاهش احتمالی قیمت به منطقه حمایت ۲٫۴۴ دلار تا SMA ۲۰۰ روزه (۲٫۲ دلار) هموار می‌کند.


top-5-cryptos-btc-leo-mana-klay-xtz

نمودار روزانه MANA/USDT. اگر قیمت از این منطقه بازگردد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا جفت MANA/USDT را به سمت خط روند نزولی سوق دهند. گاوها باید این مانع را برطرف کنند تا یک حرکت صعودی جدید شروع شود.


در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را پایین‌تر بیاورند و آن را زیر SMA ۲۰۰ روزه حفظ کنند، فروش می‌تواند تشدید شود و قیمت این جفت تا ۱٫۷ دلار کاهش یابد.


۴. کلایتن (KLAY)

قیمت ارز دیجیتال کلایتن در ۱۶ فوریه از خط روند نزولی پایین‌تر رفت و این نشان می‌دهد که خرس‌ها به فروش خود در رالی ادامه می‌دهند. با این حال، یک نکته مثبت جزئی اینکه، گاوها اجازه نداده‌اند قیمت به زیر EMA ۲۰ روزه (۱٫۲۳ دلار) برسد. این نشان می‌دهد که معامله‌گران برای حمایت از این سطح، در حال خرید در کف هستند.


top-5-cryptos-btc-leo-mana-klay-xtz

نمودار روزانه KLAY/USDT. اگر قیمت افزایش یابد و به بالاتر از SMA ۵۰ روزه (۱٫۲۷ دلار) برسد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد مانع بالاسری در خط روند نزولی را برطرف کنند. اگر آنها موفق شوند، روند احتمالا تغییر کرده و جفت KLAY/USDT می‌تواند تا ۱٫۵ دلار صعود کند.


از طرف دیگر، شکست گاوها و بسته شدن قیمت زیر EMA ۲۰ روزه نشان می‌دهد که خرس‌ها بر خریداران غلبه کرده‌اند. در این صورت، قیمت می‌تواند به ۱٫۱ دلار کاهش یابد.


۵. تزوس (XTZ)

در ۱۰ فوریه، قیمت تزوس از خط روند نزولی پایین‌تر رفت که نشان می‌دهد خرس‌ها به فروش در رالی ادامه می‌دهند. خرس‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به خط روند صعودی بکشانند.


top-5-cryptos-btc-leo-mana-klay-xtz

نمودار روزانه XTZ/USDT. خط روند صعودی از مارس ۲۰۲۰ به عنوان یک حمایت قوی عمل کرده است. از این رو، گاوها به شدت از آن دفاع خواهند کرد. اگر قیمت از این حمایت بازگردد، خریداران سعی خواهند کرد جفت XTZ/USDT را به بالای خط روند نزولی برسانند. اگر آنها موفق شوند، این جفت می‌تواند تغییر روند را تجربه کند.


در مقابل، اگر قیمت زیر خط روند صعودی باقی بماند، این دیدگاه مثبت باطل شده و راه برای نزول بیشتر قیمت هموار خواهد شد.


انتهای خبر

0
0