آکادمی هلاکوئی
1401/06/14
10:20
رشد ۲۶ درصدی فروش NFT نسبت به هفته گذشته

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط پلتفرم…

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط پلتفرم cryptoslam.io، فروش NFT در این هفته نسبت به هفته گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است. ۱۷ شبکه مختلف بلاکچین در این هفته بیش از ۱۸۰ میلیون دلار فروش NFT را ثبت کردند. درحالی که هفته گذشته ۱۴۲.۳۳ میلیون دلار تراکنش در خصوص NFTها ثبت شده بود. برترین مجموعه این هفته Uniswap V۳ NFTV۱ Polygon با ۶۸.۶۵ میلیون دلار فروش بوده و دومین مجموعه برتر هفته نیز Bored Ape Yacht Club (BAYC) با ۷.۵۸ میلیون فروش می باشد.



Screenshot 2022 09 05 093535 300x77 - رشد 26 درصدی فروش NFT نسبت به هفته گذشته

مجموعه های Immutaswap.io، Digidaigaku و Sorare با ۵.۹ میلیون دلار تا ۷.۳۵ میلیون دلار پشت سر دو مجموعه برتر بودند. اتریوم با ۷۹.۲۹ میلیون دلار بیشترین فروش NFT را به ثبت رساند و پس از آن بلاکچین پالیگان با فروش ۶۹.۴۶ میلیون دلاری NFT در رتبه دوم قرار گرفت. پس از اتریوم و پالیگان، سولانا، Immutable X و زنجیره هوشمند بایننس قرار گرفتند. فلو این هفته با فروش ۲.۰۲ میلیون دلاری در رتبه ششم قرار گرفت که ۵۴.۱۹ درصد کمتر از هفته قبل بوده است.


در هفته گذشته، فروش NFT های مبتنی بر پالیگان بیش از ۶۲۰٪ افزایش یافت. فروش NFT مبتنی بر سولانا ۴۶.۹۹ درصد بیشتر از هفته گذشته بوده و فروش NFT مبتنی بر آربیتروم نیز ۱۴۲.۱۹ درصد افزایش یافت. اما در مقابل آن ها، فروش NFT مبتنی بر اتریوم در این هفته با کاهش مواجه بود، بطوریکه بیش از ۲۳ درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin

انتهای خبر

0
0