آکادمی هلاکوئی
1400/08/18
18:20
ریپل با سرویس Liquidity Hub، قصد دارد که فراتر از XRP حرکت کند

شرکت بلاک چین ریپل مستقر در سانفرانسیسکو با…

شرکت بلاک چین ریپل مستقر در سانفرانسیسکو با Liquidity Hub، یک سرویس جدید که برای شرکت ها طراحی شده است، به ارزهای دیجیتال بیشتری نفوذ می کند.


در یک تغییر بزرگ، این ویژگی از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش در کنار XRP پشتیبانی می کند.


این سرویس به شرکت‌های مالی اجازه می‌دهد تا با دسترسی یکپارچه به بازارسازان، بازار فرابورس (OTC) و صرافی‌های ارزهای دیجیتال، در بازار رمزارزها حرکت کنند.


مشتریان ریپل قادر خواهند بود دارایی های فوق الذکر را بدون نیاز به پیش سرمایه گذاری، ادغام طولانی و سایر تنگناها خریداری، فروش و نگهداری کنند.


Asheesh Birla، مدیر کل RippleNet می‌گوید که این سرویس مشابه نقدینگی درخواستی (ODL) عمل می‌کند زیرا به همان فناوری متکی است:


موسسات رمزارزی و مالی در DNA ما جاسازی شده اند. بنابراین، کاملا منطقی است که مشتریان ما در حین آماده شدن برای ورود به دنیای رمزارزی، خواهان دسترسی به همان فروشگاه مورد اعتماد برای خرید، فروش و نگهداری دارایی‌های رمزارزی باشند که به کار گسترده ما با موسسات مالی کمک کرده است.


این شرکت بحث‌برانگیز همچنین قصد دارد با ارائه قابلیت‌های استیک کردن و بازدهی، وارد اکوسیستم مالی پررونق غیرمتمرکز شود.


این سرویس جدید به طور بالقوه جریان درآمد جدیدی را برای شرکت باز خواهد کرد. ریپل تقریبا تمام درآمد خود را با فروش XRP به دست آورده است، که با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده سازگاری ندارد.


دسامبر گذشته (آذر ۹۹)، SEC از ریپل به دلیل به دست آوردن ۱/۳ میلیارد دلار از فروش غیرقانونی توکن XRP ایجاد شده توسط کارمندان فعلی و سابقش شکایت کرد. دیروز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار با دسترسی به ضبط جلسات داخلی شرکت، برنده دادگاه شد.


Liquidity Hub ریپل قرار است در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0