بورس پرس
1402/10/27
00:00
۶ شرکت با مجوز افزایش سرمایه۴۱۰ تا ۲۸ درصدی آماده مجمع فوق العاده شدند

۶ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۴۱۰ تا ۲۸ درصدی را از دو محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۶ شرکت داروسازی کوثر، ذوب روی اصفهان، داروسازی تهران شیمی، بهپاک، ریل پرداز نو آفرین و سیمان بجنورد به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۵۳، ۱۰۰، ۳۳۰، ۳۰، ۲۸ و ۴۱۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "دکوثر" سرمایه فعلی را از ۱۷۰ به ۲۶۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "فروی" از ۱۸۰ به ۳۶۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی صرف می شود.


همچنین "شتهران" سرمایه فعلی را از ۱۵۵.۹ به ۶۷۰.۴ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "بهپاک" از ۴۱۰ به ۵۳۳.۲ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و حفظ منابع جهت تامین سرمایه در گردش صرف می شود.


"حآفرین" سرمایه فعلی را از ۷۴۲.۸ به ۹۵۰ میلیارد تومان ی رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


در این میان، سرمایه فعلی "سبجنو" از ۳۹.۲ به ۲۰۰ میلیارد تومان می رسد. ۱۴۹.۴ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی و ۱۱.۳ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی صرف می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0