رمزارز نیوز
1403/01/05
12:20
پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۵ فروردین ۱۴۰۳)

با توجه به داده‌های منتشرشده، برخی ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۴۶۴ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۱.۵۳ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.


ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۰.۶۸ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.


اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۱.۴۱ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۳۲۰ دلار معامله می‌شود.


داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال ای‌کش (XEC)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.


ارز دیجیتال eCash امروز با رشد قیمتی ۱۹.۰۱ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از eCash، نام رمزارزهای بیت تورنت (BTT) با ۱۲.۶۴ درصد افزایش قیمت و آیوز نتروک (AIOZ) با ۱۱.۸۴ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.


در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال ژوپیتر (JUP) با ۶.۲۳ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.


پس از Jupiter نیز، ارز دیجیتال فانتوم (FTM) با ۵.۶۰ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال آرویو (AR)، با ۵.۴۳ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.


انتهای خبر

0
0