رمزارز نیوز
1401/10/29
11:00
۴ روش برای سرمایه‌گذاری سودآور در متاورس!

اخبار منتشرشده حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران می‌توانند زمین‌های مجازی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و حتی… مطالعه مطلب ...

اخبار منتشرشده حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران می‌توانند زمین‌های مجازی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و حتی رمزارزهای مبتنی بر متاورس را خرید و فروش کرده و از این طریق، به سود بالایی دست یابند. بنابراین، متاورس را می‌توان یک سرمایه‌گذاری ارزشمند در نظر گرفت.


۴ روش برای سرمایه‌گذاری سودآور در متاورس

ارز دیجیتال متاورس را بخرید. به گزارش سایت کوین گپ، دارایی‌های دیجیتالی معروف به «کریپتوهای متاورس» مربوط به پروژه‌های متاورسی هستند که افراد با استفاده و سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌توانند دنیای مجازی خود را توسعه دهند یا زمینه را برای دیگران فراهم کنند. برخی از معروف‌ترین رمزارزهای دنیای مجازی عبارتند از: دیسنترالند (MANA)، اکسی اینفینیتی (AXS)، سندباکس (SAND) و انجین کوین (ENJ).


سرمایه‌گذاری از طریق NFT ها دارایی‌های منحصربه‌فرد در بلاکچین توسط توکن‌های غیر قابل تعویض نشان داده می‌شود. زمین و لوازم جانبی مورد استفاده توسط آواتار شما در دنیای مجازی، به عنوان توکن‌های NFT عرضه می‌شوند. توکن‌های غیرقابل تعویض دنیای مجازی را می‌توان در صورت افزایش ارزش خرید و بعدا فروخت. چندین متغیر، از جمله کاربرد آنها، ممکن است بر ارزش این NFTها تاثیر بگذارد.


یک ملک متاورس بخرید. امروزه خرید زمین در دنیای مجازی می‌تواند به اندازه خرید ملک در دنیای واقعی سودآور باشد. البته، سرمایه هنگفت مورد نیاز، بزرگ‌ترین مشکل خرید زمین در متاورس است. با این حال، با توجه به تعداد محدود افرادی که می‌توانند در دنیای مجازی زمین داشته باشند، این امر نیز یک مزیت محسوب می‌شود.


سرمایه‌گذاری در ETF های دنیای مجازی مجموعه‌ای از دارایی‌هایی که مانند سهام در بازار سهام معامله می‌شوند، به عنوان صندوق قابل معامله در بورس یا ETF شناخته می‌شوند. سرمایه‌گذاران می‌توانند سهام شرکت‌های مختلفی را که مستقیم یا غیرمستقیم با دنیای مجازی مرتبط هستند، از طریق ETF خریداری کنند.


برای مثال، The Roundhill Ball Metaverse ETF، سرمایه‌گذاران را در معرض شرکت‌هایی مانند Nvidia، بازی‌ها و موتورهای بازی مانند Roblox و Tencent قرار می‌دهد که زیرساخت‌های لازم برای دنیای مجازی را می‌سازند.


انتهای خبر

0
0