رمزارز نیوز
1401/04/23
12:43
پالیگان پرچم رمزارزها را در دست گرفت!

ارز دیجیتال پالیگان پرچم‌دار پرسودترین ارزهای دیجیتال شد. داده‌های کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال… مطالعه مطلب ...

ارز دیجیتال پالیگان پرچم‌دار پرسودترین ارزهای دیجیتال شد. داده‌های کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال پالیگان (matic) در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۶.۴۹٪ رشد، توانسته صعود خوبی را در کوتاه مدت تجربه کند و در صدر لیست برترین ارزهای دیجیتال بنشیند. همچنین، ارزهای curve dao token با ۱۵٪ رشد و آوه (aave) با ۱۴٪ رشد، با متیک در رقابت هستند و به ترتیب مقام دوم و سوم پرسودترین ارزهای دیجیتال را دارند.


خوشبختانه در فراز و نشیب‌های بازار این بار نوبت به صعود رسید و بازار ارزهای دیجیتال به رنگ سبز درآمده است. بیت کوین ارز دیجیتال برتر، در زمان انتشار این خبر و در ۲۴ ساعت اخیر، توانسته با حدود ۳ درصد رشد در محدوده ۲۰ هزار دلار قرار بگیرد و اتریوم نیز رشدی ۴ درصدی را تجربه کرده است و در محدوده هزار دلار خرید و فروش می‌شود.


از سویی دیگر ارزهایی نیز در بازار وجود دارند که همچنان در سیر نزولی به‌سر می‌برند و ریزش قیمتی زیادی را تجربه می‌کنند. ارز دیجیتال TerraClassicUSD برخلاف روند بازار با حدود ۱۲ درصد ریزش پرضررترین ارز ۲۴ ساعت اخیر شد و بعد آن به ترتیب نام ارزهای گالا (gala) با ۲.۵۹٪ ریزش و UNUS SED LEO با ۲.۳۳٪ ریزش در لیست ۳ ارز از بدترین ارزهای دیجیتال آمده است.


انتهای خبر

0
0