آکادمی هلاکوئی
1400/07/26
11:40
مجموع ارزش بازار رمزارزها به بالاترین میزان خود در تاریخ یعنی ۲.۶ تریلیون دلار رسید

بازارهای رمزارز در شروع هفته دوباره صعود کرده…

بازارهای رمزارز در شروع هفته دوباره صعود کرده اند و سرمایه کل بازار به بالاترین حد خود رسیده است. طبق گفته CoinGecko ، ارزش بازار همه ی رمزارزها به بالاترین حد خود یعنی ۲.۶ تریلیون دلار رسیده است.


این رقم از بالاترین میزان قبلی یعنی ۲.۵۵ تریلیون دلار عبور کرده است که در ۱۲ مه(۲۲اردیبهشت) زمانی که بسیاری از آلت کوین ها رکورد خود را ثبت می کردند ، رخ داده بود.


totalcapchart1810 - مجموع ارزش بازار رمزارزها به بالاترین میزان خود در تاریخ یعنی 2.6 تریلیون دلار رسید

پلتفرم تجزیه و تحلیل توکن رقیب، CoinMarketCap ،ارزش کل بازار رمزارزها را حدود ۲.۵ تریلیون دلار گزارش می دهد که تقریبا مشابه اوج ۵ ماه پیش است.


کل ارزش بازار از ابتدای امسال که حدود ۷۸۰ میلیارد دلار بود ، ۲۳۳ درصد افزایش یافته است. در آخرین اوج چرخه در ژانویه ۲۰۱۸(دی۱۳۹۶) ، کل ارزش بازار به بالاترین حد ۸۳۰ میلیارد دلار رسید.


کریپتو اکنون بزرگتر از بزرگترین شرکت جهان است


کل ارزش بازار کریپتو در حال حاضر بزرگتر از بزرگترین شرکت جهان است. طبق گزارش CompaniesMarketcap ، ارزش بازار اپل در حدود ۲.۳۹ تریلیون دلار است که در صدر جدول قرار دارد. دومین شرکت بزرگ غول نرم افزاری مایکروسافت با ۲.۲۸ تریلیون دلار است.


بیت کوین در حال حاضر با افزایش ۲.۷ درصدی امروز ، ۱۴ درصدی در هفته گذشته و ۳۲ درصدی در طول ماه گذشته ، تمام مومنتومها را به پیش می برد. بیت کوین معمولا قبل از آلت کوینها به اوج خود می رسد ، بنابراین زمانی که قیمت بیت کوین توقف کوتاهی بکند نوبت آنها می رسد.


بر اساس گزارش CoinGecko ، بیت کوین در حال حاضر تنها ۳.۴ درصد از بالاترین سطح خود در ۱۴ آوریل(۲۵فروردین) یعنی ۶۴،۸۰۰ دلار فاصله دارد. از نظر ارزش بازار ، بیت کوین در حال حاضر حدود ۱.۱۸ تریلیون دلار ارزش دارد که تقریبا ۴۵ درصد از کل بازار است.


در مقایسه با شرکت ها ، بیت کوین در رتبه ششم جهان قرار دارد ، بزرگتر از فیس بوک با ۹۱۵ میلیارد دلار ، اما کوچکتر از آمازون با ۱.۷ تریلیون دلار.


اتریوم ۱۷ درصد از کل بازار را با سرمایه ۴۵۸ میلیارد دلار یا تقریبا به اندازه غول تجارت الکترونیکی چینی علی بابا تشکیل می دهد.


رشد آلت کوین های میلیارد دلاری


طبق گفته CoinGecko ، تعداد آلت کوین های با ارزش بازار بیش از ۱ میلیارد دلار ۱۰۸ عدد است. ۲۰ آلت کوین برتر همگی بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارزش بازار دارند و مواردی که در ده مورد اول قرار دارند ، بیش از ۳۰ میلیارد دلار ارزش دارند.


بایننس کوین (BNB) با ۷۹ میلیارد دلار سومین رمزارز و Tether با حدود ۷۰ میلیارد دلار چهارم است. ADA کاردانو در حال حاضر با ۶۹ میلیارد دلار پنجمین رمزارز بزرگ است و پس از آن XRP با ۵۱ میلیارد دلار قرار دارد.


آلت کوینها طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت چندانی نبوده اند زیرا بیت کوین در حال حرکت بوده و امروز ۲.۶ درصد بیشتر رشد یافته و در زمان نوشتن این مطلب با قیمت ۶۲،۳۵۰ دلار معامله می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: beincrypto


انتهای خبر

0
0