سنا
1400/10/15
13:17
شاخص کل سبزپوش به تعطیلات رفت

در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، پانزدهم دی ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۰۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵۱۱ واحد کاهش، به رقم ۳۵۹ هزار و ۴۷۱ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات آخرین روز معاملاتی هفته، بیش از ۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۱ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.


شاخص بازار اول افزایش یک هزار و ۲۳۱ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۲ هزار و ۵۲۵ واحدی را تجربه کردند.


همچنین گروه خودرو با ۳۷ هزار و ۵۱۴ معامله به ارزش ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۱ هزار و ۶۸۷ معامله به ارزش یک هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۴ هزار و ۸۶۱ معامله به ارزش یک هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال، گروه مواد دارویی با ۱۵ هزار و ۲۵۷ معامله به ارزش یک هزار و ۱۹ میلیارد ریال و گروه بانک‌ها با ۱۰ هزار و ۷۱۶ معامله به ارزش یک هزار و ۱۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.


شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۲۳۴ واحد، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۲۰۸ واحد، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با ۱۳۶ واحد، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با ۱۲۴ واحد و شرکت ایران خودرو با ۱۲۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.


در مقابل، گروه دارویی برکت با ۱۵۰ واحد، شرکت سایر اشخاص بورس انرژی با ۱۳۱ واحد، شرکت تامین سرمایه امین با ۱۱۲ واحد، بانک پارسیان با ۱۰۵ واحد و شرکت بورس کالای ایران با ۱۰۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.


محبوبه حاجی زاده

انتهای خبر

0
0