بورس۲۴
1401/11/10
00:25
صدرنشینان تالار سیمان بورس کالا فردا کدامند؟

بورس ۲۴؛جزئیات عرضه های انواع سیمان در تالار سیمان برای روز دوشنبه مورخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

صدرنشینان تالار سیمان بورس کالا فردا کدامند؟

بورس۲۴ ؛جزئیات عرضه های انواع سیمان در تالار سیمان برای روز دوشنبه مورخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.


سیمان اصفهان در این روز سیمان تیپ ۵ /کیسه ۵۰به مقدار ۵۰۰ تن با قیمت هر تن ۶۱۷ هزار تومان در تاریخ سررسید ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در تالار سیمان بورس کالا عرضه خواهد کرد.


لازم به ذکر است مهلت حمل تا ۲۱ روز کاری پس از مهلت تسویه حساب میباشد در غیر اینصورت روزانه مبلغ یک درصدارزش کالای باقیمانده هزینه انبارداری محاسبه و دریافت میگردد. برای متقاضیان خرید اعتباری،امکان تسویه حساب بصورت اعتباری از محل ضمانتنامه بانکی یا اعتبار اسنادی یک ماهه با کارمزد ۲ درصد ماهیانه یا از محل مطالبات خریدار وجود خواهد داشت.



علاوه بر این سیمان اکباتان در نظر دارد ۲۰۰ تن سیمان سفید/کیسه ۴۰ با قیمت هر تن۱.۳میلیون تومان در تاریخ سررسید ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در تالار سیمان بورس کالا عرضه کند.


لازم به ذکر است مهلت حمل تا ۷روزکاری پس از مهلت تسویه میباشد در غیر اینصورت روزانه مبلغ ۲٪ ارزش کالای باقیمانده هزینه انبارداری محاسبه و دریافت می گردد.


سیمان تهران هم در صدد عرضه سیمان تیپ ۵/کیسه ۵۰ به مقدار هزار تن با قیمت هر تن ۶۷۹ هزار تومان در تالار سیمان بورس کالا روز دوشنبه می باشد.همچنین خریداران موظف به پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده همزمان با تسویه می باشند و عرضه به صورت پاکتی است.



علاوه بر این سیمان ساوه قصد دارد هزار تن سیمان سفید /کیسه ۵۰ با قیمت هر تن ۱میلیون و ۳۱۸ هزار تومان در تالار سیمان عرضه خواهد کرد. چنانچه خریدار ظرف ۱۵ روز کاری از مهلت مجاز تحویل نسبت به حمل بار خود اقدام ننماید به ازای هر روز تاخیر معادل یک درصد باقی مانده بار هزینه انبارداری از خریدار اخذ خواهد شدکیسه ۵۰کیلویی می باشد.



در این روز سیمان خاش هم ۴ هزار تن سیمان پوزولانی ویژه/کیسه ۵۰ با قیمت هر تن ۶۶۶ هزار تومان در تالار سیمان عرضه خواهد کرد.

123456789101112131415161718192021
انتهای خبر

0
0