رمزارز نیوز
1401/12/01
15:19
۱۲ رمزارزی که بیت کوین را پشت سر گذاشتند!

در سال ۲۰۲۳، دارایی‌های رمزارزی پیشرو، مانند بیت کوین و اتریوم، سود قابل توجهی به دست آورده‌اند. در ۳۰ روز… مطالعه مطلب ...

در سال ۲۰۲۳، دارایی‌های رمزارزی پیشرو، مانند بیت کوین و اتریوم، سود قابل توجهی به دست آورده‌اند. در ۳۰ روز گذشته، بیت کوین ۱۷.۲ درصد افزایش داشته است و اتریوم نیز ۹.۳ درصد افزایش یافته است. با این حال، آمارهای سال تا به امروز نشان می‌دهند که بیت کوین ۳۸.۳ درصد کاهش یافته است و اتریوم ۳۹.۳ درصد در برابر دلار آمریکا از دست داده است.


دارایی‌های کریپتویی در سال ۲۰۲۳ بهبود یافتند و نسبت به سال گذشته عملکرد بسیار بهتری داشتند.


از بین ۱۲۵ ارز دیجیتال برتر از نظر بیشترین ارزش بازار، تنها ۹.۶ درصد یا ۱۲ ارز دیجیتال، از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا به امروز سود داشته‌اند.


در میان این ۱۲ دارایی رمزارزی، توکن بومی بازی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) پیشرو بوده است. این توکن که ایکس باینری (BNX) نام دارد، طی یک سال گذشته ۶۱۳ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. پس از BNX، شبکه تکینگی دارایی‌های رمزارزی هوش مصنوعی (AGIX) قرار دارد که تا به امروز ۲۷۷ درصد رشد داشته است.


پس از AGIX، توکن OKB (توکن صرافیOkx ) قرار دارد که نسبت به سال گذشته حدود ۱۶۹ درصد افزایش داشته است. پس از OKB توکن تراست ولت، (TWT) قرار دارد، زیرا TWT در ۱۲ ماه گذشته، ۱۶۲.۳۴ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. در ادامه، به ترتیب توکن‌های لیدو دائو (LDO)، راکت پول (RPL)، توکن رمزارزی هوش مصنوعیfetch.ai (FET) و کوانت (QNT) قرار دارند.


ترون (TRX) نیز نسبت به سال گذشته ۱۰.۶۱ درصد رشد داشته است و بعد از آنcdai (CDAI)، توکن name service اتریوم (ENS) و مونرو (XMR) قرار دارند که طی ۱۲ ماه گذشته افزایش داشتند.


بیت کوین نیز طی یک سال گذشته ۳۸ درصد از دست داده است و ۱۲ ارز دیجیتال ذکر شده نسبت به بیت کوین درصد سود بیشتری دربرابر دلار داشتند.


انتهای خبر

0
0