رمزارز نیوز
1400/12/17
16:07
رشد هزار درصدی این رمزارز در ماه گذشته!

اگرچه در چند هفته اخیر، روند کلی بازار کریپتو نزولی بوده، اما این امر مانع از رشد بیش از هزار درصدی قیمت ارز… مطالعه مطلب ...

اگرچه در چند هفته اخیر، روند کلی بازار کریپتو نزولی بوده، اما این امر مانع از رشد بیش از هزار درصدی قیمت ارز دیجیتال BRISE نشده است! در ادامه، دلایل اصلی رالی شگفت‌انگیز این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.


به گزارش سایت کوین تلگراف، یکی از پروژه‌هایی که اخیرا جلب توجه کرده، بیت گرت (Bitgert) است؛ یک سازمان مهندسی رمزارز که تصمیم به ایجاد یک شبکه بلاکچینی با توان عملیاتی بالا (با قابلیت پردازش ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه) و با هزینه پایین گرفته است.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که از زمان رسیدن به کف ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۵۷ دلاری در ۸ فوریه، قیمت ارز دیجیتال این پروژه، یعنی BRISE، ۱،۱۲۴ درصد افزایش یافته و به ۰٫۰۰۰۰۰۱۸۴ دلار در ۷ مارس رسیده است. در همان بازه زمانی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز یک رشد ۱،۰۵۰ درصدی را تجربه کرده است.

brise-token-soars-to-new-highs

نمودار BRISE/USD. به گفته تحلیلگران، سه دلیل اصلی برای رشد چشمگیر قیمت BRISE وجود دارد که عبارتند از؛ راه‌اندازی بیت گرت چین، انتشار نسخه بتای صرافی بیت گرت و مجموعه‌ای از شراکت‌ها و فهرست شدن در صرافی‌ها.


راه‌اندازی بیت گرت چین

مهم‌ترین پیشرفتی که بیت گرت طی ماه گذشته داشت، راه‌اندازی بیت گرت چین در ۱۴ فوریه بود.


با راه‌اندازی بیت گرت چین، توکن BRISE اکنون در زنجیره اصلی خود و همچنین، در شبکه بی ان بی بیکن چین (BNB Beacon Chain) به عنوان یک توکن BEP۲۰ در دسترس است که می‌تواند بین دو شبکه پل شود.


به گفته تیم توسعه‌دهنده، بیت گرت چین با استاندارد BRC۲۰ کار می‌کند و می‌تواند در هر ثانیه ۱۰۰ هزار تراکنش را با کارمزد گس بسیار ناچیز پردازش کند.


بیت گرت چین برای پشتیبانی از انواع برنامه‌های مالی غیرمتمرکز، پروژه‌های مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پروتکل‌های وب ۳ طراحی شده است.


صرافی بیت گرت

در ۶ مارس، نسخه بتای صرافی بیت گرت راه‌اندازی شد که یک عامل صعودی برای این پروژه بوده است.


صرافی بیت گرت اولین پروتکل مبادلاتی است که در بیت گرت چین راه‌اندازی شده و در حال حاضر، از معاملات بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، دش (DASH) و دوج کوین (DOGE) پشتیبانی می‌کند. بر اساس مستندات موجود در وبسایت پروتکل، صرافی بیت گرت اولین صرافی رمزارزی خواهد بود که امکان معامله با کارمزد صفر را برای کاربران فراهم می‌کند.


همکاری‌ها و لیست شدن در صرافی‌ها

سومین عاملی که به افزایش قیمت BRISE کمک کرده، مجموعه‌ای از مشارکت‌ها و لیست شدن این رمزارز در صرافی‌ها است که به گسترش آگاهی و دسترسی به این توکن کمک کرده است.


از زمان راه‌اندازی بیت گرت چین در اواسط ماه فوریه، ارز دیجیتال BRISE در صرافی‌های Gate.io،Coin۹۸ ، BitMart، Belon.io، Hoo.com، BitForex و HotBit لیست شده است.


علاوه بر این، تیم بیت گرت همکاری‌های جدیدی را با Sphynx Labs، Omniaverse، ۴D Twin Maps و Innovativ Plastics آغاز کرده است. این تیم همچنین برنامه استودیوی استارتاپ بیت گرت را راه‌اندازی کرده که با هدف کمک به کارآفرینان و کسب و کارها برای جمع‌آوری سرمایه جهت راه‌اندازی ایده‌ها یا شرکت‌های خود به عنوان یک قرار هوشمند BRC۲۰، طراحی شده است.


انتهای خبر

0
0