آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
09:51
صرافی LCX مبلغ ۶.۸ میلیون دلار در کیف پول داغ از طریق بلاک چین اتریوم از دست داد

صرافی ارز دیجیتال LCX مستقر در لیختن اشتاین،…

صرافی ارز دیجیتال LCX مستقر در لیختن اشتاین، پس از تعلیق موقت تمام سپرده ها و برداشت ها در این پلتفرم، به خطر افتادن یکی از کیف پول های داغ خود را تایید کرده است.


این هک ابتدا توسط PeckShield، یک شرکت امنیتی بلاک چین، بر اساس انتقال مشکوک توکن های ERC-۲۰ از LXC به کیف پول ناشناخته اتریوم (ETH) شناسایی شد.


همچنین این صرافی با از دست دادن توکن‌های متعددی از جمله اتر، USD Coin (USDC) و سایر توکن‌ها از جمله توکن LCX ، تایید کرد که احتمال خطر کیف پول داغ وجود دارد.


بر اساس تحقیقات PeckShield، LCX پس از انتقال موفقیت آمیز هشت نوع توکن که شامل سندباکس (SAND)، کوانت (QNT)، چین لینک (LINK)، انجین کوین (ENJ) و میکر (MKR) توسط هکر بود، مجموعا ۶.۸ میلیون دلار را از دست داد.


111244 300x265 - صرافی LCX مبلغ 6.8 میلیون دلار در کیف پول داغ از طریق بلاک چین اتریوم از دست داد

در زمان نگارش این مقاله، LCX هیچ برنامه‌ای برای کمک به بازگرداندن وجوه دزدیده شده به اشتراک نگذاشته است. با این حال، این شرکت تایید کرده است که اقدامات امنیتی را برای محافظت از سایر کیف پول ها و دارایی ها انجام می دهد:


در طول این دوره سخت، ما از حمایت مشتریان، سایر صرافی‌ها، کارشناسان امنیتی و جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال قدردانی می‌کنیم.


LCX هنوز به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداده است.


گزارش اخیر پلتفرم امنیتی ImmuneFi نشان می‌دهد که شرکت‌های رمزارزی در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰.۲ میلیارد دلار به دلیل هک، کلاهبرداری و سایر فعالیت‌های مخرب متحمل ضرر شده‌اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0