بورس۲۴
1400/07/17
13:04
حقیقی ها ۹۳۶ میلیارد تومان از بازار بردند

تراز نقدینگی حقیقی بازار حدود منفی ۹۳۶ میلیارد تومان بود اما در صندوق های درآمد ثابت و مختلط قابل معامله در بازار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان مثبت شد.

حقیقی ها ٩٣۶ میلیارد تومان از بازار بردند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به حدود ۵،۳۸۰ میلیارد تومان رسید که در مقایسه با روز چهارشنبه نزدیک به ۹ درصد افت داشت. تراز نقدینگی حقیقی بازار حدود منفی ۹۳۶ میلیارد تومان بود اما در صندوق های درآمد ثابت و مختلط قابل معامله در بازار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان مثبت شد.


گروه های محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، فرآورده های نفتی، سرمایه گذاری ها و خودرو و ساخت قطعات صدرنشین ارزش معاملات بودند.


در گروه های کاشی و سرامیک، حمل و نقل و سایر محصولات کانی غیرفلزی شاهد تزریق کم حجم نقدینگی حقیقی بودیم اما گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، سرمایه گذاریها، فرآورده های نفتی و خودرو و ساخت قطعات با حجم بالای خروج پول خرد مواجه شدند.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای ورازی، شپاس، وخاور، ولپارس و کفرآور صورت گرفت اما نمادهای آریان، فملی، شپنا، شبریز و تاپیکو صدرنشین فروش حقیقی ها به حقوقی ها بودند.


بازار امروز با افت ۱،۵۰ درصدی شاخص کل و ریزش بیش از ۲۲ هزار واحدی آن بسته شد. شاخص کل که یکبار دیگر در عبور از سطح روانی بااهمیت ۱،۵ میلیون واحدی ناموفق ظاهر شد در محدوده ۱ میلیون و ۴۶۵ هزار واحد آرام گرفت. شاخص هموزن نیز بیش از ۶ هزار واحد افت داشت و با اصلاح ۱،۵۷ درصدی به محدوده ۴۲۰ هزار واحد بازگشت. شاخص فرابورس نیز ۳۵۱ واحد دیگر به عقب برگشت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0