آکادمی هلاکوئی
1399/12/09
17:31
موسسه ی GrayScale در کمتر از یک ماه، ۷۰۹ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم خریداری کرده است!

در هفته های اخیر، موسسه ی Grayscale میلیون…

در هفته های اخیر، موسسه ی Grayscale میلیون ها دلار بیت کوین و اتریوم را به پورتفوی ارز های دیجیتال خود اضافه کرده است.


طبق گزارش پایگاه Bybt، این موسسه تعداد ۷۲۸۰ بیت کوین به ارزش ۳۴۸.۲۸ میلیون دلار و ۲۴۰۰۰۰ اتریوم به ارزش ۳۶۱.۵ میلیون دلار را در بازه ی زمانی ۱ فوریه تا ۲۶ فوریه(۱۳ بهمن تا ۸ اسفند)، به مجموع دارایی های تحت مدیریت خود اضافه کرده است. در مجموع، موسسه Grayscale در این ماه، ارزش دو صندوق GBTC و ETHE خود را ۷۰۹.۲ میلیون دلار افزایش داده است.


اطلاعات Bybt نشان می دهد که تعداد بیت کوین های Gayscale از ۶۴۸۴۷۰ بیت کوین در تاریخ ۱ فوریه(۱۳ بهمن) به ۶۵۵۷۵۰ بیت کوین در تاریخ ۲۶ فوریه(۸ اسفند)، افزایش یافته است.


همچنین در صندوق اتریوم (ETHE)، میزان دارایی ها از تعداد ۲.۹۳ میلیون اتریوم در ۱ فوریه(۱۳ بهمن)، به ۳.۱۷ میلیون اتریوم در ۲۶ فوریه(۸ اسفند)، رسیده است.


این سرمایه گذاری Grayscale ارزش کل دارایی های تحت مدیریت این موسسه را به ۳۵.۳۸ میلیارد دلار می رساند.


در سال ۲۰۲۰(۱۳۹۹)، دارایی های تحت مدیریت صندوق Trust بیت کوین Grayscale از ۱.۸ میلیارد دلار به ۱۷.۵ میلیارد دلار رسیده است.


در حالی که بیت کوین و اتریوم، بزرگترین دارایی های پورتفوی این موسسه را تشکیل می دهند، صندوق های دیگری برای استفاده از رمز ارز هایی مانند Litecoin (LTC), Bitcoin Cash (BCH), Ethereum Classic (ETC), Zcash (ZEC), Horizen (ZEN), and Stellar (XLM) نیز وجود دارد.


علاوه بر این، در ماه ژانویه این موسسه از ثبت آلت کوین های دیگری خبر داد. از این دارایی ها می توان به Aave (AAVE), Cardano (ADA), Cosmos, (ATOM), EOS (EOS), Monero (XMR), Uniswap (UNI), و Polkadot (DOT)، اشاره کرد.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: DailyHODL



انتهای خبر

0
0