تحلیل برای سود
1400/06/15
17:32
📝برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#خچرخش 🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف (مجوز افزایش نرخ) 🔹توضیح: با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده این ...

📝برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:




🔷#خچرخش


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف (مجوز افزایش نرخ)


🔹توضیح: با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده این محصول مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز خرید قطعات و سایر هزینه های مربوطه ( حمل و نقل و ... ) ، این افزایش نرخ محصول با توافق طرفین امضاء شده است ، افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی خواهد بود که در هر سه ماه در صورت افزایش نرخ ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت . شایان ذکر است که این موضوع و افزایش نرخ ، تاثیر قابل توجهی در سودوزیان اعلامی شرکت نخواهد داشت .




🔷#کماسه


🔹موضوع: آگهی ثبت افزایش سرمایه


🔹توضیح: بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۲۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۴۶,۸۷۴ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۱۵۳۶۸۷۴ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.




🔷#غگرجی


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (برگزاری مزایده)


🔹 یک دستگاه ماشین هیوندا آزرا به قیمت ۴،۹۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در مورخ۹ شهریور ۱۴۰۰ به صورت مزاریده به فروش رسید .




🔷#غپاک


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( برگزاری مزایده )


🔹توضیح: شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (سهامی عام) در نظر دارد یک سری خط تولید ماشین آلات بستنی را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند .لذا از متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت بازدید و دریافت فرم های شرکت در مزایده و ارائه قیمت پیشنهادی از تاریخ درج در آگهی تا ۱۴۰۰.۰۶.۱۳ به آدرس تهران خیابان طالقانی خیابان غفار زداه خیابان رودسر پلاک ۲۶ کد پستی ۱۵۹۳۶۴۷۹۱۱ دفتر مرکزی شرکت لبنیات پاک مراجعه فرمایند. لازم به ذکر است شرکت در رد و یا قبول کلیه پیشنهادات مختار بوده و هزینه آگهی به عهده برنده مزایده می باشد. بدیهی است به پیشنهادی فاقد امضا مشروط ،مبهم ،مخدوش ،فاقد سپرده که در موعد مقرر واصل نشوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال به صورت چک در وجه شرکت می باشد.




🔷#کیمیا


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( دریافت پروانه اکتشاف )


🔹توضیح: دریافت دو فقره پروانه اکتشاف(مقدماتی) برای محدوده های معدنی خراسان جنوبی




🔷#رنیک


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( اجرای عملیات اسکلت بتنی و تیغه چینی نمک آبرود)


🔹توضیح: این پروژه (تهیه و اجرای عملیات اسکلت بتنی و تیغه چینی پروژه نمک آبرود) به صورت ترک تشریفات و مذاکره ای اخذ گردیده است و مبلغ اولیه قرارداد ۴۱۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد و مدت قرارداد ۱۴ ماه شمسی از تاریخ ابلاغ قرارداد به پیمانکار می باشد. نحوه تسویه از محل تهاتر آپارتمانهای در حال ساخت می باشد.




🔷#فالوم


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( انعقاد قرارداد مهم )


🔹توضیح: روش انواع محصولات آلومینیومی به شرکت آرمان انرژی به مبلغ ۱۴۶۱۲۰ میلیون ریال




🔷#قجام


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت ( انعقاد قرارداد مهم )


🔹توضیح: تصفیه و تبدیل مقدار ۱۵.۰۰۰ تن شکر خام به شکر سفید و بسته بندی در کیسه ۵۰ کیلوگرمی

انتهای خبر

0
0