آکادمی هلاکوئی
1400/12/16
15:10
دسترسی ۴.۵ میلیون کاربر از طریق صرافی Wirex به شیبا اینو!

صرافی وایرکس (Wirex) اکوسیستم خود را گسترش داده…

صرافی وایرکس (Wirex) اکوسیستم خود را گسترش داده است تا به ۴.۵ میلیون کاربر، امکان دسترسی به شیبا اینو (SHIB) را در کنار پنج رمزارز دیگر مانند ترا (LUNA)، کازمس (ATOM)، بیت کوین کش (BCH)، پروتکل ارکید (OXT) و انجین کوین (ENJ) را بدهد. با این حرکت، کاربران Wirex می توانند رمزارز های Shiba Inu را در این برنامه، کیف پول و پلتفرم های پرداخت خود دریافت، ارسال، ذخیره و مبادله کنند.



صرافی - دسترسی 4.5 میلیون کاربر از طریق صرافی  Wirex به شیبا اینو!

Wirex، یک پلتفرم پرداخت دیجیتال، در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۴) توسط مدیر عامل ها و بنیانگذاران پاول ماتویف (Pavel Matveev) و دیمیتری لازاریچف (Dmitry Lazarichev) ایجاد شد. این شرکت ادعا می کند که اولین کارت پرداخت با قابلیت رمزنگاری در جهان را ایجاد کرده که به کاربران اجازه می داد در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴)، ارزهای دیجیتال و سنتی را در زندگی واقعی خرج کنند.


Wirex که دارای بیش از ۴.۵ میلیون مشترک در ۱۳۰ کشور از جمله ایالات متحده است، به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی چندین رمزارز را به صورت آنی ذخیره، خرید و مبادله کنند.


شیبا اینو در حال گسترش دسترسی خود است


ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت پی (BitPay) اخیرا اعلام کرد که شرکت انرژی استرالیایی ۱st Energy اکنون ارزهای رمزنگاری شده از جمله Shiba Inu را از طریق BitPay می‌پذیرد.


آدام آرون(Adam Aron)، مدیر اجرایی شرکت سینمای AMC، در اواخر فوریه(اسفند) در توئیتر اعلام کرد که شرکت او در ۱۹ مارس(۲۸ اسفند) از پرداخت‌های آنلاین مبتنی بر BitPay در برنامه تلفن همراه و وب‌سایت خود پشتیبانی خواهد کرد.


“BitPay برای AMC فعال خواهد شد. پرداخت های آنلاین در وب سایت ما در ۱۹ مارس و اجرا در برنامه های تلفن همراه در ۱۶ آوریل(۲۷ فروردین)، انجام خواهد شد.”


تیم شیبا اینو به تازگی یک همکاری جدید با برند مد جان ریچموند(John Richmond) امضا کرده است. این مشارکت منجر به راه اندازی یک مجموعه مد در قالب ۱۰۰۰۰ توکن غیر قابل تعویض (NFT) خواهد شد. نسخه های فیزیکی این توکن ها در هفته مد میلان ارائه خواهد شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today

انتهای خبر

0
0