آکادمی هلاکوئی
1400/03/31
14:26
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۳۱ خرداد)

بیت کوین به پایین ترین سطح دو هفته…

بیت کوین به پایین ترین سطح دو هفته اخیر رسید


بازار آلتکوین ها در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قابل توجهی را شاهد بوده است. وضعیت ارز رمزنگاری شده اول بازار نیز تفاوت چندانی با آنها ندارد. علی رغم افت قیمتی که طی چند روز شاهد بودیم، روزهای پایانی هفته BTC توانست اندکی از زیان وارده را جبران کرده و در حدود ۳۶۰۰۰ دلار قرار بگیرد.


ولی به دنبال ترس و عدم اطمینانی که بار دیگر چین باعث ایجاد آن شد، مسیر حرکت این ارز نیز به سرعت تغییر کرد. سومین بانک بزرگ چین، در اقدامی تازه کلیه مشتریان خود را از معامله دارایی های دیجیتال منع کرد. همین امر بلافاصله بر بازار تاثیر گذاشت.


در نتیجه، BTC ظرف چند ساعت بیش از ۲۰۰۰ دلار و در مقیاس ۲۴ ساعته ۴۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و تا حدود ۳۲۰۰۰ دلار سقوط کرد که کمترین قیمت آن در طی دو هفته گذشته می باشد.


علی رغم بازیابی تقریبا هزار دلاری قیمت از آن زمان، بیت کوین همچنان بیش از ۶ درصد کاهش را در تایم فریم روزانه نشان می دهد و ارزش بازار آن اکنون در حدود ۶۰۰ میلیارد دلار است. در این میان، دامیننس بیت کوین بر بازار به خاطر ریزش آلتکوین ها اندکی افزایش یافته است.


اتر به زیر ۲۰۰۰ دلار رسید


طی چند روز گذشته ارزش آلتکوین ها به تدریج رو به کاهش بوده است. اتریوم که کمتر از یک هفته پیش بالاتر از مرز ۲۶۰۰ دلار معامله می شد در این مسیر پیشگام است. دومین دارایی بزرگ دیجیتال با کاهش چند صد دلاری خود در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد نامطلوبی نشان داده است. ETH در یک دوره نسبتا کوتاه بیش از ۳۰۰ دلار ریزش کرد و به پایین ترین سطح روزانه خود در حدود ۱۹۸۰ دلار رسید (در Bitstamp).


بازار 31 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (31 خرداد)

وضعیت بقیه آلتکوین ها هم کاملا مشابه همین است و همه آنها در مقیاس ۲۴ ساعته به رنگ قرمز دیده می شوند. بایننس کوین (۴.۵-٪)، کاردانو (۴.۵-٪)، دوج کوین (۸.۵-٪)، ریپل (۷-٪)، پولکادات (۱۰-٪)، یونی سوآپ (۸.۵-٪)، بیت کوین کش (۹-٪)، لایت کوین (۸.۵-٪)، سولانا (۱۰-٪) و چین لینک (۵-٪) همگی از ارزهای برتر بازار هستند که امروز مقدار قابل توجهی از ارزش خود را از دست داده اند.


در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کم و متوسط ، Stacks پس از دامپ ۱۷٪ بیشترین کاهش را داشته است. BakeryToken (-۱۵٪) ، NEM (-۱۴٪) ، SushiSwap (-۱۴٪) ، Qtum (-۱۳٪) ، Amp (-۱۳٪) ، ICP (-۱۳٪) ، و Chiliz (-۱۳٪) هم از دیگر آلتکوین هایی هستند که ریزشی دورقمی را تجربه کرده اند.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری با کاهشی بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار در یک روز به زیر ۱.۴ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0