رمزارز نیوز
1403/01/25
13:00
آیا کاهش قیمت چین لینک ادامه‌دار است یا برای یک رالی صعودی آماده می‌شود؟

چین لینک (LINK) در اوایل سال جاری عملکرد خوبی داشت، اما اخیرا روند صعودی آن متوقف شده و در زمان نگارش این خبر، با ۱۴.۴۰ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۱۵ دلاری معامله می‌شود.


با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که این ارز دیجیتال می‌تواند در ماه‌های آینده با یک رالی قابل توجه روبه‌رو شود.


کاربر شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به نام کریپتو ولف (Crypto Wolf)، رمزارز لینک را در لیست ارزهای دیجیتال “مونرز” (Mooners) قرار داده است؛ به این معنا که پتانسیل رشد بالایی دارد و می‌تواند جایگاه خوبی در بین ارزهای دیجیتال پیشرو کسب کند.


دیگر آلت کوین‌هایی که جایگاه خوبی در این رتبه‌بندی دارند، عبارتند از: فلوکی (FLOKI)، پولکادات (DOT) و نیر کوین(NEAR).


تحلیلکر دیگری به نام اسلوم دوج میلیونر (SlumDOGE Millionaire) که اغلب به دوج کوین اشاره می‌کند، لینک را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال برتر “بلو چیپ” معرفی کرده است.


بلوچیپ اغلب به معرفی سهام کمپانی‌های بزرگ و با اعتبار بالا می‌پردازد. آدا و سولانا نیز در این فهرست جای دارند. در همین حال کاربر دیگری در X پیش‌بینی کرده است که قیمت چین لینک می‌تواند تا ۱۰ یا ۲۰ برابر افزایش یابد.


یک نشانه احتمالی برای افزایش قیمت چین لینک در کوتاه‌مدت، بررسی پارامتر ورودی و خروجی خالص لینک به صرافی‌ها (LINK Exchange Netflow) است که در دو روز گذشته طبق گزارش CryptoQuant منفی شده است.

chainlink-price-predictions-is-link-ready-to-moon-during-this-bull-cycle

خروج سرمایه‌گذاران از صرافی‌های متمرکز و حرکت به سمت آدرس‌های شخصی، به عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا می‌تواند فشار فروش را به طور فوری کاهش دهد.


انتهای خبر

0
0