آکادمی هلاکوئی
1400/12/03
03:20
سقوط آلتکوین‌ها در میان گمانه‌زنی‌ها درباره زمستان کریپتو

برخی از ۲۵ ارز دیجیتال برتر، که بر…

برخی از ۲۵ ارز دیجیتال برتر، که بر اساس ارزش بازارشان رتبه بندی شده اند، این هفته را با پایین ترین سطوح خود شروع کردند و طبق داده های CoinMarketCap بیش از ۳ درصد کاهش یافتند. رمزارزهای معروفی مانند BNB ،XRP ،AVAX ،DOT و MATIC از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که دیروز بیشترین کاهش قیمت را داشتند. این ارزهای دیجیتال در حال حاضر به ترتیب در رتبه های چهارم، ششم، دهم، سیزدهم و شانزدهم قرار دارند.


سایر ارزهای دیجیتال که طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش نسبتا زیادی را تجربه کرده‌اند عبارتند از ATOM با ۴/۱ درصد کاهش و LINK با ۴/۴ درصد کاهش که به ترتیب در رتبه‌های ۲۱ و ۲۲ قرار دارند.


این تداوم در کاهش قیمت ارزهای دیجیتال به گمانه زنی در مورد اینکه آیا فضای ارزهای دیجیتال به سمت زمستان ارزهای دیجیتال پیش می رود یا خیر، انجامیده است.


زمستان کریپتوکارنسی دوره‌ای در فضای ارزهای دیجیتال است که فعالیت معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال ثابت است. این دوره اغلب پس از بازگشت بازار از افزایش قیمت ها دنبال می شود. در این مدت، نوسانات در بازار نیز کاهش می‌یابد زیرا هر روز معامله‌گران و سرمایه‌گذاران روزانه کمتری معامله می‌کنند.


این حکم هنوز در مورد اینکه آیا بازار ارزهای دیجیتال به زمستان ارزهای دیجیتال بازمی گردد یا نه یا اینکه آیا بازار پس از اوج گیری در سال گذشته عقب نشینی می کند یا نه، هنوز مشخص نیست. کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱/۵ درصد کاهش یافته است و اکنون به ۱/۸ تریلیون دلار رسیده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0