آکادمی هلاکوئی
1401/03/21
10:00
ایجاد نامی برای دامنه بلاکچین توسط Blockchain.com به ۸۳ میلیون کاربر کیف پول

پلتفرم Blockchain.com برای مدتی در فضای رمزارزها پیشگام…

پلتفرم Blockchain.com برای مدتی در فضای رمزارزها پیشگام بوده است، زیرا این شرکت اولین کاوشگر بلاک بیت کوین را در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) راه اندازی کرد. این هفته، این شرکت اعلام کرد که با شرکت هویت دیجیتالی وب۳ Unstoppable Domains همکاری کرده است. این استارت آپ یک شرکت هویتی است که به خدمات وب۳ و ارائه دهنده نام برای دامنه های اینترنتی اختصاص یافته است که ۲.۴ میلیون نام کاربری ثبت شده را صادر کرده است.


این دو شرکت از راه اندازی اولین دامنه با برند سطح بالا توسط Unstoppable Domains که blockchain. نام دارد، خبر دادند. در هفته های آتی، Blockchain.com می‌گوید که همه ۸۳ میلیون کاربر کیف پول این پلتفرم می‌توانند یک نام برای دامنه بلاکچین رایگان ایجاد کنند. یک نام دامنه بلاکچین می تواند جایگزین آدرس الفبایی و اعدادی طولانی کیف پول رمزارزی شود و وجوه می تواند به جای استفاده از یک آدرس طولانی، به یک نام قابل خواندن برای انسان مانند “sarah.blockchain” ارسال شود.


همچنین می‌توان از نام های بلاکچین برای شناسه های وب۳ استفاده کرد تا کاربران بتوانند با برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps)، بازارها، برنامه های متاورس، و پلتفرم های رسانه های اجتماعی تراکنش داشته باشند. لین کاسلمن (Lane Kasselman)، مدیر ارشد بازرگانی در Blockchain.com فکر می‌کند که ویژگی جدید بلاکچین کار را برای میلیون ها کاربر آسانتر می‌کند تا از کیف پول غیرامانی این شرکت به راحتی استفاده کنند.


کاسلمن در بیانیه ای گفت: «با دامنه بلاکچین، کاربران ما نه تنها می‌توانند رمزارزها را به راحتی ارسال و دریافت ایمیل، مبادله کنند، بلکه می‌توانند هویت خود را نیز در وب۳ داشته باشند». «همکاری ما با Unstoppable Domains اولین دامنه سطح بالای سفارشی (TLD) را نشان می دهد و راهی منحصر به فرد برای به اشتراک گذاری نام blockchain. با میلیون ها کاربر کیف پول Blockchain.com را فراهم می کند.”


در روز جمعه، Unstoppable Domains همچنین گفت که دامنه های بلاکچین نیز از طریق پورتال وب این شرکت در دسترس خواهند بود. هنگامی که یک نام دامنه NFT ساخته می شود، نام برای همیشه توسط کاربر حفظ می شود. این شرکت از بلاکچین پالیگان برای اختصاص نام دامنه های NFT استفاده می کند و هزینه های ایجاد یا هزینه های تمدید مربوط به نام آن “صفر” است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0