آکادمی هلاکوئی
1401/02/18
17:00
نهنگ های اتریوم به سرعت درحال جمع آوری این آلتکوین ها هستند

ثروتمندترین هولدرهای اتریوم، در حالی که اتریوم و…

ثروتمندترین هولدرهای اتریوم، در حالی که اتریوم و سایر رمزارزها در حال ریزش قیمتی هستند، سبدهای آلتکوینی خود را تغییر می دهند.


طبق داده های پلتفرم ردیابی نهنگ ها، WhaleStats، رمزارز Apecoin (APE)، توکنی که به اعضای انجمن Bored Ape Yacht Club NFT داده می‌شود، بیشترین خرید آلتکوینی در میان بزرگترین نهنگ های اتریوم در زمان نگارش این خبر می باشد. البته به استثنای استیبل کوین ها و خود اتریوم.


طبق آمار این پلتفرم، ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم به طور متوسط ۱۳۸۲۶ APE در کیف پول خود دارند که میانگین مقدار خرید آن ها ۱۷۲۲۱۶ دلار است.


همچنین Loopring (LRC) که یک توکن مبتنی بر اتریوم، که امکان ایجاد مبادلات غیرمتمرکز را با استفاده از اثبات های دانش صفر (اثبات هیچ آگاهی، اثبات دانایی صفر یا پروتکل هیچ آگاهی یا پروتکل دانایی صفر در رمزنگاری روشی است که طرف می‌تواند به طرف دیگر ثابت کند بیانیهٔ ارائه‌شده صحیح است. این روش فقط صحت بیانیه را تصدیق می‌کند و هیچ اطلاعات اضافه‌ای را بجز این حقیقت که بیانیه واقعا صحت دارد ارسال نمی‌کند.) فراهم می‌کند، توجه نهنگ ها را به خود جلب کرده است. با توجه به خدمات ردیابی نهنگ ها، ۱۰۰ نهنگ برتر دارای میانگین مقدار توکن ۳۷۸۸۰ LRC به ارزش ۲۶۶۶۹ دلار می باشند.


ششمین آلتکوین پرطرفدار در میان ثروتمندترین نهنگ های اتریوم، API۳ است، توکن بومی پروژه API۳ که هدف آن اتصال رابط های برنامه نویسی برنامه های کاربردی سنتی (API) به دنیای بلاکچین است. همچنین سرویس پخش غیرمتمرکز Audius (AUDIO)، پلتفرم توکن اجتماعی Chiliz (CHZ)، پروتکل مالی غیرمتمرکز Yearn Finance (YFI) و پلتفرم قرارداد هوشمند Fantom (FTM) نیز در این لیست حضور دارند.


اتریوم بالاتر از سایر دارایی های رمزارزی است. زیرا سرمایه گذاران با شدت بیشتر و به طور متوسط ۳۶۸ اتریوم به ارزش ۹۹۴۰۰۸ دلار خریداری کرده اند. دو توکن دیگر در فهرست ده رمزارز برتر نیز استیبل کوین های USD Coin (USDC) و Tether (USDT) هستند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0