بورسینه
1399/06/25
10:06
🔹در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفا...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #زاگرس، #وبصادر و #ثامید به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی زاگرس ۶۰۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #وملی، #آریان و #ثشاهد در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان (۵۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۸ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف توسعه و عمران امید (#ثامید) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹"محصولات شیمیایی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۴۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" با فشار فروش ۴۶۰ میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۵ درصد از ۹ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0