رمزارز نیوز
1401/05/02
12:10
ادغام بزرگ کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس، اکوسیستم ذخیره‌ی ارز دیجیتال چند محصولی بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا یعنی کوین بیس، با… مطالعه مطلب ...

کیف پول کوین بیس، اکوسیستم ذخیره‌ی ارز دیجیتال چند محصولی بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا یعنی کوین بیس، با انتشار یک ارتقای فنی تازه، معامله‌ی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای افراد حرفه‌ای و تازه‌کار ساده‌تر کرده است.


افزونه کیف پول کوین بیس، اکنون امکانات جدیدی را از پلتفرم‌های Opensea و Rarible در اختیار کاربران قرار داده است تا بدون خروج از مرورگر کروم، سفارش‌های NFT خود را در این دو پلتفرم بزرگ، مدیریت کنند. همچنین آن‌ها از این پس می‌توانند پیشنهادات مختلف را از طریق ابزارهای داخلی کوین بیس، بپذیرند یا رد کنند.


پلتفرم OpenSea، محبوب‌ترین بازار NFT در Web۳ است که روزانه، سفارشات بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار کاربر را پردازش می‌کند و قراردادهای هوشمند آن بر روی بلاکچین‌های اتریوم، سولانا و شبکه MATIC مستقر شده است.


پلتفرم Rarible نیز یک بازار NFT نوآورانه در بلاکچین اتریوم، تزوس و فلو است که توانسته علاقه جهانی به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به سطحی بی‌سابقه از اوایل اکتبر ۲۰۲۱ ارتقاء دهد.


در این میان، لازم به ذکر است که در شش ماه گذشته، علاقه به جستجوی موضوع NFT و توکن‌های غیرقابل تعویض در سطح جهان در اینترنت، شش برابر و در ایالات‌متحده، بیش از هفت برابر کاهش یافته است.


انتهای خبر

0
0