آکادمی هلاکوئی
1401/01/27
19:40
مرورگر کریپتو محور اپرا در دسترس آیفون و آیپد قرار گرفت

اپرا نسخه بتا مرورگر Web۳ خود را با…

اپرا نسخه بتا مرورگر Web۳ خود را با کیف پول رمزنگاری داخلی در روز جمعه برای دستگاه های iOS، آیفون و آی پد منتشر کرد. مرورگر کریپتو اپرا از ژانویه(دی ۱۴۰۰) برای کاربران دسکتاپ مک و ویندوز و همچنین کاربران موبایل اندروید در دسترس است. نسخه موبایلی جدیدترین گام در پروژه کریپتو مرورگر آن است که یک ابتکار با محوریت Web۳ برای تسهیل در برنامه های غیرمتمرکز (DApp)، بازی ها و پلتفرم های متاورس می باشد.


به گفته این شرکت، ویژگی‌های اصلی شامل کیف پول اپرا با پشتیبانی از اکوسیستم‌های اتریوم، پالیگان و سلو برای خرید، فروش و انتقال توکن‌ها است. کاربران همچنین می توانند هر کیف پول سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را با کیف پول بومی اپرا بازیابی کنند و دارایی ها و موجودی های موجود خود را یکپارچه کنند.


در صفحه اصلی مرورگر، کاربران می‌توانند آخرین فروش‌های برتر NFT و یک گردآورنده اخبار به نام «Crypto Corner» را با به‌روزرسانی‌های زنده در مورد قیمت دارایی‌های کریپتو و هزینه‌های تراکنش و همچنین ایردراپ ها و حتی منابع آموزشی پیشنهادی مشاهده کنند.


3333333 166x300 - مرورگر کریپتو محور اپرا در دسترس آیفون و آیپد قرار گرفت

این شرکت همچنین گفت که این مرورگر دارای حفاظت از استخراج ارزهای دیجیتال است که اسکریپت‌هایی را که ممکن است عملکرد دستگاه آیفون یا آی‌پد را به خطر بیندازند، مسدود می‌کند. سایر ویژگی‌های امنیتی شامل مسدودکننده تبلیغات، پاپ آپ و کوکی بصری است.


علاوه بر این، این مرورگر از هشت اکوسیستم بلاک چین اصلی یعنی بیت کوین، سولانا، پالیگان، StarkEx، Ronin، Celo، Nervos Network و IXO پشتیبانی کرد و همچنین Opera گفت که قصد دارد در آینده بلاکچین های Proof-of-Stake بیشتری را ادغام کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0