آکادمی هلاکوئی
1400/08/11
14:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها ( ۱۱ آبان)

MANA به لیست ۵۰ ارز برتر وارد شد…

MANA به لیست ۵۰ ارز برتر وارد شد


اتریوم هفته گذشته به بالاترین سطح تاریخی خود بالای ۴۴۵۰ دلار رسید، اما در روزهای بعد اصلاح شده و بیش از ۲۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. هرچند، به آخرین افت قیمت واکنش خوبی نشان داد و در زمان نگارش این مطلب به بالای ۴۳۵۰ دلار بازگشته است.


بعد از اینکه بایننس کوین هفته گذشته به بالای ۵۰۰ دلار رسید، به تدریج روندی افزایشی در پیش گرفت. در حال حاضر، BNB بالاتر از ۵۴۰ دلار ایستاده است. ترا، اوالانچ، چین لینک و لایت کوین نیز سودهای جزئی در مقیاس ۲۴ ساعته ثبت کرده اند.


پولکادات پس از افزایش ۱۱ درصدی خود به برنده امروز بازار تبدیل شد. در نتیجه این تغییر، DOT ساعاتی پیش اندکی بالاتر از تراز ۵۰ دلار رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد.


در مقابل، دوج کوین، ریپل، سولانا و کاردانو دیگر ارزهای بزرگی هستند که امروز به رنگ قرمز درآمده اند.


بازار11 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها ( 11 آبان)

Decentraland، سوار بر امواج اطلاعیه اخیر متاورس مارک زاکربرگ، در یک روز ۲۰ درصد دیگر به ارزش خود افزود. علاوه بر این، MANA در هفت روز گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. طبق اعلام وبسایت مرجع CoinMarketCap، این ارز دیجیتال با ارزش بازار ۶ میلیارد دلاری به سی و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شده است.


آلتکوین های کوچکتر مانند The Sandbox (۶۵٪), Loopring (۵۵٪), Audius (۲۹٪), Chiliz (۱۹٪), Ankr (۱۸٪), Enjin Coin (۱۷٪), ۰x (۱۳٪), Kusama (۱۲٪) و Holo (۱۲٪) امروز همگی رشد قابل توجه دورقمی داشته اند.


امروز ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده در حدود ۲.۶۵۰ تریلیون دلار باقی مانده است.


بیت کوین به حدود ۶۲ هزار دلار رسید


رمزارز برتر بازار دیروز قبل از اینکه به بالای ۶۳ هزار دلار برسد تا زیر مقاومت روانی ۶۰۰۰۰ دلار سقوط کرده بود. هرچند مدت زیادی در این منطقه نماند و خرس‌ها آن را دوباره تا حدود ۶۰۵۰۰ دلار پایین کشاندند.


در حال حاضر، قیمت بیت کوین بیش از ۱۰۰۰ دلار بهبود یافته است و یک بار دیگر نزدیک به ۶۲۰۰۰ دلار ایستاده است. هرچند رشد همزمان کوین های جایگزین، چیرگی BTC بر بازار را کاهش داده است. این معیار که همین چند هفته پیش ۴۷ درصد بود، اکنون به زیر ۴۴ درصد رسیده است.


با این شرایط، ارزش بازار بیت کوین بالای ۱.۱۵۰ تریلیون دلار باقی مانده است. طی چند هفته گذشته این دارایی از دید سرمایه گذاران خرد پنهان بوده است چرا که همه نگاه‌ها بر جنون ایجاد شده پیرامون میم کوین محبوب یعنی شیبا متمرکز شده بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato



انتهای خبر

0
0