آکادمی هلاکوئی
1400/05/28
13:50
یک نظرسنجی نشان می دهد که از هر ۴ سرمایه گذار کریپتو ۳ نفر سود کرده اند

از هر ۴ سرمایه گذار ارز دیجیتال ۳…

از هر ۴ سرمایه گذار ارز دیجیتال ۳ نفر سود برده اند


به دنبال تحقیقات اخیر Cryptovantage در مورد افرادی که رمزهای عبور کریپتویی خود را فراموش کرده اند ، این شرکت نظرسنجی دیگری را منتشر کرد که شامل ۱۰۴۴ نفر از متولدین ۱۹۶۵(۱۳۴۴) تا ۱۹۹۷(۱۳۷۶) بود. این نظرسنجی نحوه سرمایه گذاری millennials(متولدین اواخر دهه ۱۹۸۰(اواخر دهه ۶۰ شمسی) تا اواخر دهه ۱۹۹۰(اواخر دهه هفتاد شمسی)) ، xennials(متولین اواخر دهه ۱۹۷۰(اواخر دهه ۵۰ شمسی) و اوایل ۱۹۸۰(اوایل دهه ۶۰ شمسی)) و Gen Xers(متولدین اواسط دهه ۶۰(اواسط دهه ۴۰ شمسی) تا اوایل دهه ۸۰) در دارایی های دیجیتال را توضیح می دهد. گزارش جدید Cryptovantage با عنوان “فلسفه های نسلی در سرمایه گذاری در کریپتو” توضیح می دهد: “محبوبیت دارایی های رمزارز بسته به سن متفاوت است.”


1 1 - یک نظرسنجی نشان می دهد که از هر 4 سرمایه گذار کریپتو 3 نفر سود کرده اند

جزئیات این مطالعه می گوید: “دارایی های رمزارز به طور متوسط ۱۲ درصد از پورتفوی millennials را تشکیل می دهند ، در حالی که ۹.۲ درصد از پورتفوی xennials و تنها ۶.۳ درصد از پورتفوی Gen Xers را شامل می شود.” “علیرغم این دارایی نسبتا بزرگتر ، millennials بیشترین سود را در سرمایه گذاری در رمزارزها گزارش نکردند. Xennials ، با بیشترین سرمایه گذاری کل ، بیشترین سود را از دارایی های رمزارز با ۸۰.۵ درصد ، در مقایسه با ۷۶.۲ درصد از millennials و فقط ۷۱.۵ درصد از Gen Xers داشتند. ” این نظرسنجی می افزاید:


شایان ذکر است که از هر ۴ نفر ۳ نفر از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال سود می برند.


بیت کوین محبوب ترین دارایی دیجیتال است ، Xennials بیتکوین کش و دوجکوین را ترجیح می دهد


این نظرسنجی نشان می دهد که در همه شرکت کنندگان نسلی ، بیت کوین (BTC) محبوب ترین بود و علاوه بر آن ، Millennials و Gen Xers اتریوم (ETH) را ترجیح دادند. از طرف دیگر ، Xennials بیتکوین کش (BCH) و dogecoin (DOGE) را به جای ETH انتخاب کردند. اکثر Millennials استفاده از سرویس هایی مانند Coinbase و تعدادی از xennial خدماتی مانند Bitcoin IRA را ترجیح می دهند.


2 - یک نظرسنجی نشان می دهد که از هر 4 سرمایه گذار کریپتو 3 نفر سود کرده اند

در حالی که این گزارش اشاره می کند که قسمت بزرگی از شرکت کنندگان توضیح دادند که “کنجکاوی” دلیل اصلی سرمایه گذاری آنها است ، دومین دلیل محبوب آنها سود بالا است. تقریبا ۳۹ درصد از ۱۰۴۴ پاسخ دهنده توضیح دادند که ایلان ماسک برای اکوسیستم رمزارزها مفید است.


نویسنده گزارش Cryptovantage می نویسد: احتمال زیادی داشت که “Xennials شروع به سرمایه گذاری در رمزارزها بکنند زیرا آنها معتقد بودند که امنیت و شفافیت را ارائه می دهند و به آنها استقلال بیشتری می بخشد.” Gen Xers کمترین احتمال را برای باور به همان اهداف داشتند. با این حال ، آنها بیشتر از Millennials و Xennials به رمزارزها به عنوان ارز آینده نگاه می کردند. “





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0