آکادمی هلاکوئی
1401/01/07
16:40
افزایش ۵ درصدی دوجکوین و پیشی گرفتن از سایر آلتکوینها

طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، قیمت Dogecoin…

طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، قیمت Dogecoin (DOGE) در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۵٪ افزایش یافته است.


میم کوین در طول دوره زمانی فوق عملکرد بهتری از هر آلتکوین بزرگی داشته است


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پس از اینکه Bitcoin of America، اپراتور محبوب خودپرداز ارزهای دیجیتال، Dogecoin را به لیست سکه های موجود اضافه کرد،رمزارز مقلد بیت کوین روز پنجشنبه شاهد افزایش دو رقمی قیمت بود. در همان زمان، اپلیکیشن تجاری Voyager نیز پشتیبانی از Dogecoin را اضافه کرد.


اوایل امروز، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، درباره ایده خرید توییتر و تغییر لوگوی پرنده به دوج اظهار نظر کرد و مدعی شد که “عالی” است.


بیت کوین، برترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، همچنان در رکود باقی می ماند و در حال حاضر در سطح ۴۴۵۰۰ دلار در صرافی های بزرگ اسپات مبادله می شود. گاوها تاکنون نتوانسته‌اند به بالاتر از سطح ۴۵۰۰۰ دلاری دست یابند که اخیرا توسط معامله گر کهنه‌کار جان بولینگر به‌عنوان «پیوت اصلی» توصیف شد.


اتریوم همچنین در تلاش است تا یک حرکت به سمت بالا انجام دهد زیرا دومین ارز دیجیتال بزرگ زیر سطح ۳۲۰۰ دلار باقی مانده است.


رقیب Dogecoin شیبا اینو نیز در زمان نگارش این مقاله با افزایش ۰.۶۷ درصدی رو به رو است.


برترینها


Zilliqa (ZIL) در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳.۱۷ درصد رشد داشته است و به بهترین آلتکوین در بین ۱۰۰ برتر CoinMarketCap تبدیل شده است. پس از آن VeChain (VET) است که در مدت زمان مشابه ۱۴.۵۰ درصد افزایش داشته است. هولو (HOT) نیز افزایش دو رقمی قیمت را به ثبت رساند و بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.


ایپ کوین که هفته گذشته به صورتی پرفراز و نشیب کار خود را آغاز کرد، در روز یکشنبه ۸ درصد رشد کرد و به حدود ۱۴ دلار بازگشت. چنین پرایس اکشنی نشان می دهد که هیاهوی موجود در مورد ارز دیجیتال بومی اکوسیستم Bored Ape Club زنده و فعال است



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0